Smo končno dočakali dostojnega naslednika prvotne serije 8? Mi menimo da vsekakor!

Navdušenci znamke BMW smo končno dočakali uradno predstavitev nove serije 8. Nestrpno smo jo čakali približno 30 let, ko je bila na frankfurtskem avto salonu predstavljena prva generacija. Prozvodnja slednje generacije je bila zaključena leta 1999, a nas v osnovi zanima, ali lahko nova serija 8 prav tako postane ikona avtomobilizma? BMW E31 serije 8 se je po videzu zgledoval na klasične BMW kupeje iz leta 1930 in dlje, v vseh letih proizvodnje pa je bilo prodanih več kot 30 tisoč primerkov. Več kot dve tretjine teh je imelo pod motornim pokrovom nameščen velik V12 bencinski motor, le en od šestih pa je bil opremljen z ročnim šest-stopenjskim menjalnikom. Sprednji del prve generacije serije 8 je z značilnimi žarometi, ki so se dvignili izpod motornega pokrova očaral marsikoga.

Kljub temu, da je bilo to v tistih časih stalna praksa, se je bavarska znamka potrudila pri sami integraciji le-teh v samo zunanjost. Seveda pa odlično izgleda v celoti, zato je bilo pred uradno predstavitivjo veliko skeptikov, ki so trdili, da jim bo le stežka uspelo doseči bolj skladno zunanjost. Sedaj, ko lahko novo serijo 8 vidimo v celoti, lahko brez dvoma trdim, da izgleda naravnost fantastično. BMW je naredil velik korak naprej, avtomobil pa tako kot 30 let nazaj izžareva športno agresivnost in eleganco obenem.

Žal pa ima nova serija 8 dokaj poudarjen B stebriček. Le-tega prva generacija ni imela, kar se je hitro zapisalo v značilne poteze avtomobila. Prav tako si v novi generaciji serije 8 ni možno zaželeti večjega motorja kot V8, kar ni več tako posebno kot je bil V12 v prejšnji generaciji. V različici 850 CSi je 5,6-litrski agregat razvil 380 konjskih moči in 550 nevtonmetrov navora. To je bilo dovolj za elektronsko omejeno končno hitrost 250 kilometrov na uro in pospešek do stotice v šestih sekundah.

Dandanes različica M850i xDrive razvije 530 konjskih moči, doseže elektronsko omejenih 250 kilometrov na uro in do stotice pospeši v 3,7 sekunde. Seveda pa pričakujemo še različico M8, ki bo še bolj zmogljiva, a bo prav tako uporabljala V8. Dandanes je samoumeven tudi odziven samodejni menjalnik, takrat pa je bil na voljo ročni šest-stopenjski menjalnik in pa klasičen štiri-stopenjski samodejni menjalnik.

Kljub temu, da je preteklo že kar nekaj časa, se lahko prva generacija serije 8 pohvali s elektronsko prilagodljivim volanskim obročom in sedeži s spominsko funkcijo, samozatemnitevnim zadnjim ogledalom, daljinskim centralnim zaklepanjem in pa celo z naprednim potovalnim računalnikom. Na voljo je bil prav tako elektronski sistem stabilnosti, sistem za nadzor oprijema, elektronski servo volan, ki se prilagaja glede na hitrost in celo elektronsko upravljivi blažilniki.

Novi BMW serije 8 ima vse našteto že kar serijsko, najdemo pa tudi prilagodljiva LED svetila (Adaptive LED Headlights) in laserske dolge luči (svetijo do 600 m daleč) s prilagodljivim žarkom svetlobe (Selective Beam). Zadnje luči so v tehnologiji LED. Vgrajen je najnovejši multimedijski sistem iDrive 7.0 velikosti 10,25 palcev, napreden head-up zaslon, prilagodljivo M vzmetenje in celo štirikolesno krmiljenje.

Novi BMW serije tako predstavlja dovršen avtomobil, ki bo kupce prepričeval s športnimi karakteristikami, izjemno privlačnim izgledom in celo udobjem. Brez dvoma gre za avtomobil, ki bo konkurenci dal misliti, saj gre po mnenju za trenutno najboljši avtomobil znamke BMW. Gre za avtomobil, ki trenutno v paketu predstavlja najnovejše tehnologije, ki jih pozna avtomobilska industrija. Morda le ne bo tako odmevna kot je bila prvotna serija 8.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code