650 "konjev" ter 700 kilometrski doseg sta dva zelo pomembna dejavnika pri prihajajočem BMW i7, vendar pa nisem prepričan, če odtehtata absolutno zgrešeno zunanjo zasnovo avtomobila. To presodite sami.

Ves čas se ponavljam, da je oblikovalski oddelek BMW-ja povsem zašel s poti. Vendar kljub konstantnem opominjanju, preko tega enostavno ne gre. Mogoče, ampak res mogoče, sta nova športna zastavonoša BMW M3 in M4 še do neke mere ‘razumljiva’ ali pa vsaj všečna nekem odstotku ljudi, vendar (pol)izdelek, ki naj bi v javnost prišel naslednje leto, je povsem razred zase. Poraz na celi črti!

AutoBild je pred kratkim objavil članek z nekaj domnevnimi zaupnimi informacijami o prihajajočem vodilnem električnem beemveju. Izhodna moč naj bi znašala 650 »konjev«, kar bi jo uvrstilo v isti rang kot različico AMG prihajajočega Mercedes-Benz EQS. Vir prav tako omenja, da bi lahko BMW i7 prišel opremljen z baterijo velikosti 120 kWh, ki mu bi omogočila kar 700 kilometrski doseg z enim polnjenjem. Očitno bo na voljo tudi različica z nižjo močjo, ki si bo pogonski sklop ter 80 kWh baterijo sposodila iz i4 in tako nudila približno 30 odstotkov manj dosega.

Model naj bi bil v notranjosti deležen enakega ukrivljenega zaslona, kot smo ga spoznali v BMW iX. Hkrati bo na voljo s polno zmogljivostjo avtonomne vožnje 2. stopnje.  Ta stopnja prinaša možnost, da voznik ne upravlja več v celoti z volanom, enako velja za speljevanje, vožnjo in zaviranje. Na tem nivoju je danes večina proizvajalcev, aktivni tempomat, ki sam zavira in speljuje, pa je tu še v kombinaciji s samodejnim ohranjanjem voznega pasu. Voznik mora vseeno paziti, da močneje poprime volan, medtem ko se da na avtocestah s to stopnjo avtomobilu že lepo zaupati. Sistem z merilnikom navora v volanu ves čas preverja, kje so voznikove roke. Če volan izpustite le za nekaj trenutkov, vas avtomobil nenudoma opozori in situaciji primerno tudi ukrepa.

BMW si razumljivo želi konkurirati ostalim proizvajalcem vozil in trenutno so v fazi testiranja najluksuznejše električne bavarske limuzine. BMW i7 bo predvidoma prvič predstavljen leta 2022, in bo tako neposredni tekmec Mercedes-Benzu EQS. Čeprav bo najverjetneje vozniško popolnoma dodelan avtomobil, ne bo ogromno ljudi, ki bodo s tako katastrofalnim dizajnom zadovoljni. BMW še en palec dol!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code