BMW z novo serijo 7 trka na vrata najvišjemu sloju potrošnikov. Se lahko Maybach počuti ogroženega?

Poleg povsem nove serije 7 je BMW predstavil verjetno najpomembnejšo različico svojega novega vodilnega luksuznega avtomobila – BMW i7. Navzven je enostavno reči, da je i7 le serija 7 z elektromotorjem… V resnici je BMW i7 tehnološko najbolj napreden in najrazkošnejši avtomobil, kar jih je bavarska znamka kdaj naredila, in to je avto, ki ga BMW potrebuje, da ga uspešno popelje v prihodnost.

Če pogledamo BMW i7, je sam zelo podoben seriji 7, pravzaprav je dejansko skoraj enak. BMW-jeva oblikovalska ekipa ni želela, da bi kupci izbirali med obema avtomobiloma na podlagi sloga ali dizajna. Namesto tega so Bavarci želeli, da njihove stranke izberejo serijo 7 in nato samo izberejo svoj pogonski sklop, kar je roko na srce, pametna poteza.

Eden čeden vizualni trik v rokavu i7 je njegova maska ​​z LED osvetlitvijo. Namesto nekakšnega svetlobnega učinka slapa iz ‘ledvičk’ X7 in X6, i7 dejansko osvetli obrobo maske in je vizualno veliko bolj zanimiv kot osvetlitev maske zgoraj omenjenih avtomobilov.

Deljeni žarometi delajo točno to, kar mislite – razdelijo osvetlitev. Čeprav je oblikovanje izredno ne estetsko. Zgornji del žarometov je odgovoren za dnevne luči in smernike, vendar je bil zasnovan tudi tako, da predstavlja značilni učinek dvojnega snopa svetlobe. Spodnji del je odgovoren za dolge luči, vendar je ob neuporabi zatemnjen, tako da se skrije, dokler ni uporabljen.

Na straneh avtomobila so zravnane kljuke vrat, aerodinamična kolesa in znameniti Hofmeister kink. Model je dobil tudi elegantna avtomatska vrata, podobna Rolls-Roycu, ki se odpirajo in zapirajo s pritiskom na gumb. Tudi aerodinamična kolesa so velika, serijsko so 19-palčna, z možnostmi 20- in 21-palčnih koles, vključno s kolesi M Performance.

 

Prednji potniki so deležni povsem nove postavitve armaturne plošče, ki vključuje osvetljene kristalne elemente, imenovane “Interaction Bar”, ki lahko spreminjajo barve in predstavljajo eno najbolj edinstvenih značilnosti vsake notranjosti v zgodovini znamke. Ne samo, da lahko voznik prilagodi svojo barvno shemo, ampak lahko tudi izbere, kako se bo odzval na določene dogodke, kot so telefonski klici ali učinki dobrodošlice in poslovila.

Podobno kot BMW iX ima i7 tudi dvokraki volan, vendar tokrat ni šesterokoten in ima ravno dno. Tako kot iX ima tudi sredinska konzola prestavno stikalo za izbiro prestav ter enako vrsto gumbov in vrtljivega kolesca. Pred to majhno skupino gumbov in stikal ležita dva držala za pijačo, ki sta posamezno pokrita. Oba držala imata možnost ogrevanja ter hlajenja.

Za vso tehnologijo spredaj skrbi BMW-jev iDrive 8. Gre za popolnoma enak sistem, ki ga najdemo v BMW iX in X7, kar pomeni, da ima i7 enak nov informacijsko-razvedrilni sistem in enak digitalni voznikov zaslon.

Ko se premaknemo v drugo klop se tehnologija le še pomnoži. Namesto enega zaslona potniki dobijo do tri, od katerih je eden izbiren in večji od vseh drugih zaslonov skupaj. V standardnem zadnjem sedežu sta dva zaslona, ​​po en v vsaki od zadnjih vrat, ki se nahajata tik pred naslonom za roke. Ti zasloni nadzorujejo vse, kar si potniki zadaj želijo; ambientalna razsvetljava, klimatska naprava, senčniki in sončna streha. Vse, kar je mogoče nadzorovati, nadzorujejo omenjeni zasloni.

Če pa dodate možnost Theatre Screen, dobite ogromen kar 31-palčni 8k zaslon, ki se zloži od glavne obloge avtomobila za dobesedni učinek, podoben gledališču. Ima vgrajeno Amazon Fire TV, ki potnikom omogoča gledanje kakršnih koli pretočnih vsebin, ki si jih lahko zamislijo prek lastne podatkovne povezave 5G v avtomobilu. Ker temelji na Fire TV, se podatki iz vaše domače aplikacije Amazon Fire TV prenašajo v avto, tako da če gledate film doma, se kadar koli ustavite in vstopite v avto, se bo film nadaljeval s predvajanjem z istega mesta v zadnji del vašega i7. Fascinantno.

Pri uporabi gledališkega zaslona lahko potniki zadaj poslušajo svoje filme ali oddaje z uporabo povsem nove opcije 36 zvočnikov ter 1965 W Diamond Surround Sound s 4D avdio tehnologijo, ki uporablja zvočnike v naslonjalih sprednjih in zadnjih sedežev. Če te možnosti ne določite, še vedno dobite sistem Bowers & Wilkins, vendar ima 18 zvočnikov in 655 vatov. Ali pa lahko potniki zadaj uporabljajo slušalke Bluetooth za poslušanje, če se za to odločijo zasebno.

Kaj pa pogonski sklopi?

Na žalost za vas, ki sovražite tehnologijo, ljubitelje konjskih moči, stare šole avtomobilskih navdušencev, sta tehnologija in hitrost eno in isto v i7. BMW i7 xDrive60 poganjata dvojna elektromotorja, izdelana brez redkih zemeljskih materialov. Največja izhodna moč je 543 »konjev« in 745 njutonmetrov navora, kar mu daje enako moč kot BMW 760i. Po BMW-ju se stotica na števcu hitrosti prikaže v 4,5 sekunde, i7 pa ima najvišjo hitrost 240 kilometrov na uro.

Ta dva elektromotorja, ki zagotavljata štirikolesni pogon z vektorjem navora, energijo dobivata iz 101,7 kWh velike baterije, ki naj bi zmogla do 480 kilometrov dosega. Ta številka dosega je ocena BMW-ja, ki temelji na preskusnih postopkih EPA.

Polnjenje BMW i7 je podobno polnjenju BMW iX. Lahko se polni pri 11 kW AC ali do 195 kW s hitrim polnilnikom DC. Vendar pa je tisto, kar razlikuje i7 od višjega brata, njegova položna krivulja polnjenja. Zaradi izboljšanega hlajenja in učinkovitosti programske opreme lahko BMW i7 polni pri 195 kW dlje kot iX, kar mu omogoča, da si povrne 130 kilometrov dosega v samo desetih minutah. BMW je sodeloval tudi z Electrify America, da bi vsem strankam i7 zagotovil tri leta neomejenega 30-minutnega hitrega polnjenja, kar je dovolj za skoraj popolno polnjenje baterije.

Brez dvoma je BMW i7 najnaprednejše vozilo, kar jih je znamka kdajkoli izdelala. Ko bodo kupci serije 7 vstopili v prodajne salone, bodo imeli možnost izbire, da bodo kupili avtomobil, ki je videti in se počuti natanko kot standardna serija 7, le s tišjim, bolj gladkim in Zemlji prijaznejšim pogonskim sklopom. O cenah na slovenskem trgu pa več v prihodnje.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code