Nova limuzina BMW serije 7 bo vsebovala motor z notranjim izgorevanjem in ekvivalentno električno gnano različico, upodobitve pa predstavljajo, kako bi lahko izgledala!

Limuzina BMW serije 7 se bo vrnila, predstavitev pa bo v zadnji četrtini naslednjega leta. BMW načrtuje, da bo naslednjo luksuzno limuzino zgradil na platformi, ki bo omogočala oba možna pogonska načina, pri čemer bo ime BMW i7 postavljeno za novi povsem električni model.

Nove ekskluzivne upodobitve prikazujejo, kako naj bi izgledala nova serija 7. BMW bo predstavil novo zasnovo žarometov, v kateri bodo dnevne luči in žarometi sedanjega avtomobila umaknjeni v korist oblikovanja, ki razdeljuje sprednjo masko na dva dela, pri čemer bodo slednje spodaj v odbijaču.

Kot je običajno pri nedavno izdanih BMW-jih, bo naslednja serija 7 opremljena z velikimi “ledvičnimi” rešetkami, nos pa se zgleduje po BMW iX. Kupci tekmeca razreda S Mercedesa bodo lahko izbirali tudi med standardnimi in dolgimi medosnimi postavitvami, kot je bilo že v preteklosti.

Zadnji del nove serije 7 je nekoliko bolj običajen, s spremembami, vključno z višjim, preoblikovanim prtljažnikom in novimi, tanjšimi zadnjimi lučmi. Modeli višjih specifikacij bodo opremljeni tudi z izpušnim sistemom z dvojnim izhodom, ki bosta seveda nameščena v difuzor.

Bo tako izgledal zadek prihajajoče bavarske serije7?!

BMW ni izdal nobenih tehničnih specifikacij za hibridno serijo 7 ali električno i7. Njihova tekmeca pa bosta Tesla Model S Long Range in novi Mercedes EQS, ki z zmogljivostjo baterije 107 kWh z enim polnjenjem prevozi 780 kilometrov. BMW i7 bo poganjala tehnologija eDrive pete generacije, katere različica se pojavlja tudi v novi seriji i4 in iX. To bi moralo bistveno skrajšati čas proizvodnje, saj združuje elektromotor, menjalnik in elektroniko v eno enoto. S tem se zmanjša tudi celotna masa in velikost sistema, kar pomeni malo večji domet.

Različica najdaljšega dosega serije 7 bi lahko podedovala baterijo z močjo 105 kilovatnih ur iz BMW iX. BMW je v preteklosti ciljal na doseg 700 kilometrov za avtomobile, ki uporabljajo tehnologijo eDrive pete generacije, in i7 bi lahko bil model, ki bi prebil to oviro, če bi integriral baterijo in motorno tehnologijo iX v lažji, bolj aerodinamični paket.

Nadaljevale se bodo tudi možnosti motorjev z notranjim izgorevanjem za BMW serije 7 – električna različica bo le ena od štirih različnih pogonskih tehnologij, kar je leta 2020 potrdil predsednik Oliver Zipse.

O sestavi motorjev z notranjim zgorevanjem ni bilo podanih prav veliko informacij, vemo pa, da se sloviti V12 motorji verjetno ne bodo vrnili. 48-voltna blaga hibridna elektrifikacija bo igrala pomembno vlogo, dizelska moč pa je bila potrjena skupaj s priključno hibridno tehnologijo. Popolnoma električni i7 bo postavljen kot najmočnejša različica, zato pričakujte integracijo čistega EV modela M, ki bo po možnosti uporabil 526 »konjski« pogonski sklop iz novega BMW i4 M50.

Vir: AutoExpress.co.uk

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code