BMW Group je objavil več slik prihajajočega povsem električnega vodilnega paradnega konja BMW i7, ki je v poznejših fazah svojega predprodukcijskega razvoja, kjer ostaja opremljen v maskirni foliji.

Kot smo poročali, je BMW prihajajočo električno luksuzno limuzino testiral že na tleh arktike. Estetiko prihajajoče BMW i7 in serije 7 pa so ponovno zavili v tančico skrivnosti, čeprav zaenkrat izgleda izrazito bolj »škatlasto« kot Mercedes-Benz EQS s poševno zadnjo linijo.

Nemška znamka preizkuša prihajajoč i7 v vročem vremenu in pri težkih obremenitvah ter vzponih po hribih, pa tudi v prometnih situacijah, da zagotovi, da bo električni pogonski sklop eDrive pete generacije kos najzahtevnejšim scenarijem, s katerimi se bodo kupci srečali. To je ključnega pomena, ker temperatura lahko znatno vpliva na zmogljivost baterije in s tem na razpoložljivi doseg.

Pričakuje se, da bo i7 uporabljal podlago modularne platforme Cluster Architecture (CLAR), ki je tudi osnova za BMW iX, vodilna limuzina pa bi morala deliti SUV-jeve pogonske sklope s 320 in 500 »konji« z dvojnim motorjem, ki bi poganjali vsa štiri kolesa.

Vrhunska različica serije i7 naj bi dobila tudi nastavitev z dvema motorjema, čeprav s skupno močjo kar 650 »konjev«, in bo verjetno nasledila bencinski M760Li s slovitim ter prodornim V12 motorjem. V prihodnji ponudbi serije 7 bodo še naprej na voljo različice z motorjem na notranje zgorevanje in priključno hibridne različice, ki se bodo pridružile popolnoma električnemu i7.

Specifikacije baterije za i7 bi lahko sledile tudi specifikacijam iX, kjer je za različico xDrive40 določena zmogljivost nad 70 kWh, za različico xDrive50 pa se uporablja enota z več kot 100 kWh. Razpon baterije za i7 še ni razkrit, čeprav je poraba energije trenutno ocenjena na 19,5 do 22,5 kWh na 100 km.

Glede datuma izdaje je BMW izjavil, da bo i7 predstavljen tekom leta 2022, skupaj z drugimi različicami naslednje generacije serije 7.

Vir: BMW Group

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code