BMW je (še vedno močno zakamuflirano) električno serijo 7 fotografiral na testiranju svojih zmogljivostih v ekstremnih razmerah.

Zdi se, da bomo novo električno serijo 7 spoznali nekoliko prej kot smo pričakovali. Po besedah Munchna, je BMW i7 v zadnji fazi testiranja pogonskih sistemov in sestavih delov podvozja v zimskem testnem centru BMW v Arjeplogu na Švedskem.

BMW i7 bo uradno predstavljena leta 2022 in bo prva povsem električna luksuzna limuzina višjega cenovnega razreda, ki bo zapeljala iz Munchna. BMW prav tako pripravlja povsem električno gnano serijo 5, o kateri smo poročali pred kratkim. 

Testni center v nekaj kilometrov oddaljenem kraju od severnega tečajnika je izredno uporaben za preizkušanje zmogljivosti vozil v ekstremnih podnebnih razmerah. Denimo danes je v tem majhnem kraju na Švedskem prijetnih -24°C! S testnim programom, ki poteka v ekstremnem mrazu, inženirji premikajo meje mogočega in se dodobra spoznavajo z zmogljivostjo avtomobila na vseh kotičkih sveta.

BMW pravi, da so sestavni deli podvozja, krmilni in zavorni sistemi ter vozna dinamika in sistemi za stabilnost vozila, razviti za BMW serije 7 prihodnje generacije, tako, da dvigajo razmerje med športnostjo in voznim udobjem. To zajema tudi posebno uglasitev obes koles, vzmeti, blažilnikov in različnih regulacijskih sistemov, ki se prilagajajo različnim načinom vožnje. V Arjeplogu so čisto vsi sestavni deli podvrženi intenzivnemu preizkušanju v ekstremnih podnebnih razmerah.

Krmiljenje je podvrženo zelo natančnim nastavitvam, tako kot številne funkcije dinamičnega nadzora stabilnosti – DSC (oziroma ESP ali ESC), posebna pozornost pa je tudi na natančno reguliranem medsebojnem delovanju med učinkom torne zavore in pojemkom v smislu rekuperacije energije.

Električni pogon, visokonapetostna baterija, močnostna elektronika in tehnologija polnjenja pri BMW i7 izvirajo iz tehnologije BMW eDrive pete generacije, ki že zagotavlja trajnostni užitek v vožnji v novem BMW iX. Predvsem elektromotor, baterija in sistem za uravnavanje temperature pri BMW i7 so dokazali visoko stopnjo zrelosti pri ekstremnih temperaturah krepko pod ničlo na severu Švedske. Se nam obeta realnega električnega dosega preko 500 kilometrov?

Vir: BMW Group

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code