Življenje na ranču je zelo razgibano in vsekakor nekaj posebnega, uslužbenci se vsak dan srečujejo z dinamiko črede in spoznavajo neprecenljive vrednote konjskega sveta, vse to v osrčju prelepega naravnega okolja. Vas to vsaj približno spomni na legendarno bavarsko znamko BMW?

V celoten koncept pa nedvomno spada tudi BMW X4. Avtomobil je namreč tisti, ki nam dandanes nudi nujno potrebno svobodo in nas pelje prav tja kamor želimo. BMW  X4 je že v serijski izvedenki na voljo z izjemno bogato opremo in je tako pripravljen na brezskrbne potepe! Ker smo prav takšno vozilo že imeli na testu približno leto nazaj, smo se tokrat v uredništvu ob jutranjem zajtrku odločili za nekoliko drugačen pristop. Vozila znamke BMW vozniku ne nudijo le pristnega doživetja v vožnji, temveč poskrbijo za to, da se bo še tako običajen izlet na koncu prelevil v nepozabno izkušnjo. Z novim BMW X4, ki nam ga je na test prijazno posodil pooblaščeni trgovec BMW A-Cosmos smo se odpeljali na Ranč Marina, ki leži v osrčju neokrnjene narave in Kočevske Reke. Ranč Marina nudi številne možnosti za organizacijo različnih dogodkov in profesionalnih treningov, a njihova prava strast je že od nekdaj konjeništvo. Ob tem pa lahko poudarimo, da Ranč Marina predstavlja največjo pokrito jahalno dvorano v Sloveniji primerno za tekmovanja. BMW v svojih avtomobilih že od nekdaj najlepše prikazuje kako se dopolnjuje športna vozna dinamika in vsakodneva praktičnost. Se novi X4 torej obnese v bolj zahtevnih pogojih? Tega na žalost ne vemo, saj smo se na ranč opravili z namenom fotografiranja v čudoviti atmosferi, ki ga narekuje okolica ranča ter, da bolje spoznamo čudovit svet “western” življenja.

Pred odhodom sem v multimedijski sistem iDrive vnesel cilj, med potjo do cilja pa me je prevzel občutek, ki ga ne morem pojasniti. BMW X4 me je namreč prevzel, celo pot pa sem se spraševal, če je eden izmed boljših kompromisov. Le-ta zahvaljujoč blestečemu štirikolesnem pogonu, ki sliši na ime xDrive nudi razmeroma zadovoljive terenske sposobnosti, sklada pa se tudi pogonski sklop, ki je sicer najšibkejši v ponudbi, a nudi zadovoljive zmogljivosti, obenem pa je tudi vsestransko uporaben (čeprav ne spada med najbolj prostorne). Vožnja je zabavna in dinamično dovolj sposobna, da nam da jasno vedeti od kod prihaja njegovo izpopolnjeno podvozje, iz Bavarske seveda.

Fotografiranja smo se najprej lotili v manjšem hlevu, kjer nam je družbo delal tudi konj, ki je zvedavo opazoval izklesane linije športnega mestnega terenca, mi smo ga pa ob tem početju ujeli v objektiv. Konj se na lepotcu po vsej verjetnosti ni mogel nagledati M Sport odijačev ter aluminijastih platišč, ki X4 zagotovijo agresivnost. Konje, ki jih najdemo na ranču sicer odlikuje na prvi pogled izredno miren karakter, izjemne telesne in delovne sposobnosti, izgledajo pa naravnost fantastično, prav tako kot naš bavarec, čeprav še zdaleč ni tako miren. Nadaljevali smo na parkirišču druge zgradbe in dovozne ceste, nato pa še v večjem hlevu. Med tem se je zunaj že stemnilo, narava pa je zopet pokazala kako prečudovita je lahko! Luna in osupljivo nebo v čarobnih barvah nas je očaralo, takoj smo namreč vedeli, da bodo linije bavarske mojstrovine tako zasijale v pravi luči. Dolgo delo ekipe smo na koncu proslavili z adrenalinsko zabavo; v jahalni areni z mivko, ki je brez težav prenesla vseh 190 “konjev”, smo se s SPORT voznim načinom in tesno se prilegajočo bočno oporo sedežev peljali v pravem stilu, ki je značilen za bavarsko znamko!

Testni primerek je bil opremljen z naprednim štirikolesnim pogon xDrive, ki je poskrbel za še toliko bolj zabavno izvajanje vragolij v jahalni areni. Pod pokrovom motorja različice 20d sicer bije izjemno varčen in učinkovit 2,0-litrski TwinPower dizelski motor, ki razvije 190 konjskih moči in 400 nevtonmetrov navora. Kljub temu, da bo marsikdo skomignil z rameni, češ da za razmeroma težak avtomobil, ki tehta več kot 1.700 kilogramov motor ni dovolj zmogljiv, priporočamo testno vožnjo, ki bo popolnoma razblinila vaše dvome. Seveda pa potencial motorja še dodatno izkoristi osem-stopenjski samodejni menjalnik. Kljub temu, da je tovarniška poraba 5,3 litra na sto prevoženih kilometrov pri vsakodnevni vožnji le stežka dosegljiva, smo bili tudi sami presenečni, ko smo videli, da je med testom porabil le dober liter in pol več! To je za tako vozilo več kot odlično. Tehnološko napredni kupci pa bodo zagotovo navdušeni nad elektronskim odpiranjem prtljažnih vrat.

BMW X4 je torej izpopolnjeno vozilo, ki prepriča s privlačnim videzom, napredno tehnologijo, izjemno vozniško dinamiko, ob vsem tem pa nima (pre)visoke porabe goriva in nudi vse in še več. Osnovna različica modela X4 xDrive 20d z bogato serijsko opremo je na voljo za 44.990 evrov. Za ta boste vsekakor vozili vozilo, ki vam bo pričaralo nepozabne trenutke in zagotovilo brezskrbno mobilnost. Ugodnosti pa se ne končajo tu, saj BMW nudi paket ”service inclusive”, kar pomeni, da boste pri pooblaščenem serviserju A-Cosmos vozilo X4 brezplačno servisirali prvih 100.000 kilometrov oziroma 5 let.

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code