Ameriški EAS tokrat predstavlja projekt, ki ne predstavlja le klasične predelave. Vsak dodatek je na svoje mesto postavljen premišljeno, dovršena kvaliteta AC Schnitzerja pa poskrbi, da vozilo nekaj pridobi tudi na fukncionalnosti.

Čeprav zvezdasta platišča AC Schnitzerja že dolga leta ostajajo praktično ista in so že občutno zastarela in dolgočasna, pa podjetje ponuja nekaj aerodinamičnih karbonskih komponent, ki so bolj približane trendom današnjega časa. Petindvajset let je minilo od njihovega nastanka in jasno je, da so z izkušnjami ustvarili že nekaj izjemnih primerkov bavarskih vrst.

Projekt EAS/ACS4 naj bi bil po navedbah podjetja nekaj povsem drugačnega od podobnih predelav, ki so na cestah danes. Najbolj izstopajoče komponente, ki jih boste opazili nemudoma so: ACS Carbon Racing sprednji odbijač in podaljšek, karbonski pokrovi stranskih ogledal, karbonski zadnji spojler in difuzor. Čeprav AC1 Lightweight platišč nimam med favoriti, pa slednji v dimenziji dvajsetih palcev, obdanih z Pirelli P Zero Nero pnevmatikami odlično sovpadanjo z zavornim sistemom Sparta Evolution, nedavno predstavljenim na obeh primerkih – tako M3 kot tudi M4.

schnitzer-m4-eas-14

 

Pravo razkošje podrobnosti pa se razkrije šele ob vstopu v potniško kabino, kjer vas pričakujejo športni, a udobni Sparco SPX sedeži s karbonskim hrbtiščem. Ročna zavorna ročica je bila zamenjana za ACS Blackline verzijo, k lepoti pripomorejo tudi ACS tepihi in aluminijaste pedalke. Tisto kar pa bo najbolj osrečilo voznika je verjetno volanski GTS obroč z PedalHaus obvolanskimi prestavnimmi ročicami v črnem aluminiju.

schnitzer-m4-eas-26

Tudi pod pokrovom motorja ne boste razočarani, Stage II Turbo posodobitev skupaj z Eventuri sistemom za dovajanje zraka in Evolution Racewerks aluminijasto cevjo za dovod zraka poskrbi za približno 600 konjskih moči.

Vir: Bimmerpost

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code