..BMW pa medtem še pripravlja svojega konkurenta! Spodnji športni terenci nas opominjajo na to, da je pred nami pestra električna prihodnost.

Vsi trije nemški konkurenti so na letošnjem pariškem avto salonu predstavili tri konkurenčna vozila, ki spadajo v segment vse bolj popularnih električnih športnih terencev. BMW nam je slavnostno predstavil koncept iX3, Mercedes-Benz je predstavil model, ki sliši na ime EQC, Audi pa svojega e-trona. Ob tem velja omeniti tudi to, da iX3 je zaenkrat le še koncept, naročila za ostala dva pa se že kopičijo Vsekakor ne manjka inovativnih tehnologij v vseh treh modelih, nas pa zanima predvsem to, kako se omenjeni športni terenci primerjajo med seboj, kateri lahko prevozi največ električnih kilometrov in kakšne so zmogljivosti.

Že na zunanjosti je razlik veliko in brez dvoma lahko rečemo, da prav vsi izgledajo dovolj elegantno in izstopajoče. BMW se je odločil, da za osnovo uporabi kar model X3, kar vsekakor ni slaba odločitev. Zunanjost so dodatno oplemenitili, opazimo recimo modre elemente na zunanjosti. Na avto salonu prav je požel veliko zanimanja, saj je to prvi v celoti električni športni terenec znamke. Nekoliko bolj futuristična platišča so bila oblikovana z mislijo na čim boljšo aerodinamiko. Pogoski sklop predstavlja BMW električni pogon pete generacije, ki ponuja 270 konjskih moči. Serijska različica bo predstavljena leta 2020.

Relativno velika baterija s kapaciteto več kot 70 kWh pa zagotovi, da iX3 z enim polnjenjem prevozi tudi več kot 400 kilometrov.

Audi e-tron bo zagotovo ena izmed večjih prodajnih uspešnic, saj so že par dni po prvi uradni predstavitvi letos oktobra zabeležili več kot deset tisoč naročil. Tradicionalen in premišljen dizajn sledi najnovejšim oblikovaskim smernicam znamke, vseeno pa se brez dvoma od ostalih modelov konkretno loči. Končna hitrost je 200 kilometrov na uro, do stotice pa pospeši v pičlih 5,5 sekunde. Omogočeno je hitro polnjenje baterije do 80 odstotkov kapacitete baterij v le 30 minutah. V Nemčiji se cene začnejo pri 79.900 evrov, v Sloveniji pa cenika še ni.

Pri električnih vozilih je doseg zelo pomemben, zato nas vsekakor veseli soliden doseg 400 kilometrov.

Mercedes EQC je dejansko prvi model znotraj podznamke EQ. Le-ta oznaka označuje električna vozila in nam nakazuje prihodnost znamke. Proizvodnjo bodo začeli naslednje leto, razvit pa je bil na povsem novi Daimlerjevi arhitekturi za električna vozila Electric Vehicle Architecture (EVA). Do leta 2022 se nam po besedah znamke obeta 10 polno električnih vozil znamke Mercedes oziroma Smart (Daimler koncern). Pospešek do stotice traja 5,1 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 180 kilometrov na uro.

Litij-ionskoa baterija s kapaciteto 80 kWh zagotavlja nadpovprečen 450 kilometrski doseg z enim polnjenjem baterije.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code