Po prihodu na trg je bil BMW 1M na voljo v treh barvnih odtenkih. Alpine White, Jet Black in Valencia Orange. Opremljen je bil le z možnostjo ročnega menjalnika, kar je popolnoma sprejemljivo večini, ki so kdajkoli kupili ali vozili primerek tega pošastnega malega kupeja. Poleg ročnega menjalnika, pa je bil opremljen tudi s 3-litrskim TwinPower Turbo motorjem, ki proizvede 340 konjskih moči in požene BMW 1M do 100km/h v le 4.8 sekundah ter do končne hitrosti 250km/h. Nemški proizvajalec je izdelal le 6,342 primerkov tega vozila, zato je zelo hitro postal zelo priljubljen in vreden nakupa.
Ta specifičen primerek pa je opremljen z nekaterimi poprodajnimi dodatki visoke kakovosti, ki izboljšajo zmogljivost in zunanji izgled. Predelava se je začela z RevoZport pokrovom motorja izdelanega iz ogljikovih vlaken, aerocatch pokrovnih čepkov, RevoZport prtljažna vrata iz ogljikovih vlaken, RevoZport difuzor prav tako iz ogljikovih vlaken, ter ogromen RKP ClubSport spojler zadaj kot tudi lahek sprednji podaljšek odbijača. Po uvodnih predelavah pa je bil ta 1M nato opremljen z IND Gloss Black črnimi sprednjimi in stranskimi režami za zrak.
Ko so opravili z zunanjim izgledom pa so se osredotočili na zmogljivostne figure. Prvi korak je bil zamenjati vzmetenje z novimi KW Variant 3 vzmetmi. Nato so vstavili komplet Toyo R888 pnevmatik dimenzij 265/35/19 spredaj in 295/30/19 zadaj, za dodaten oprijem, ter učinkovitejše zaviranje s pomočjo StopTech Trophy štirikolesnega seta zavor. Vozilo se tako bolje vozi, bolje izgleda in nudi hitrejšo, enostavno vožnjo skozi zavoje in posledično boljšo vozno izkušnjo vozniku in potnikom.