Nemško tuning podjetje LIGHTWEIGHT Performance je predstavilo nove nadgradnje svojega projekta G80 BMW M3. Limuzina bo predstavljena na prihajajočem avtomobilskem salonu v Essnu in želi navdušiti občinstvo s svojimi deli in zmogljivostjo uglaševanja, ki se lahko kosajo z rangom CLS vozil bavarskega proizvajalca.

Novi BMW M3 (G80), ki ga je ustvaril BMW M, so izkušeni ter nadarjeni inženirji pri Lightweight Performance spremenili v pravi pošastni dirkalni stroj!

 

Projekt se je začel z “aero body kitom”, ki izboljšuje že tako odlične lastnosti standardnega M3. Zadnje krilo spominja na BMW M4 GTS (F82) in seveda ima nekaj skupnega s tradicionalno zasnovo zadnjega spojlerja modela BMW M3 CSL. Nov razdelilnik dopolnjuje sprednjo masko, celoten izgled pa krasi preoblikovana in izboljšana motorna kupola. V pokrov motorja sta vgrajeni dve veliki zračni odprtini za povečanje hladilne zmogljivosti.

Naslednje atribute, ki so spremenili oziroma dodelali inženirji pri Lightweight, so 20 in 21-palčna platišča, spredaj in zadaj, pobarvana v mat zlato barvo in ovita s kompletom pnevmatik Michelin Pilot Sport 4S, širine 285 milimetrov spredaj in 305 milimetrov zadaj. Za platišči boste našli karbonsko-keramični zavorni sistem, ki zagotavlja dovolj zavorne moči na dirkalni stezi (hkrati pa je seveda najbolj boleč za denarnico voznika).

Lightweight je sodeloval tudi s strokovnjaki za šasije in vzmetenje iz Eibacha in Bilsteina, da bi zagotovil optimalen stik s cesto. Vzmetni kompleti za BMW M3 in M4 so že na voljo, v razvoju pa je prilagojena različica Pro Street iz strani Eibacha, ki je bil uporabljen že v prejšnji generaciji. Ta posebna nastavitev prototipa bo prikazana na avtomobilskem salonu v Essnu. Večkrat nastavljivo podvozje omogoča amaterskim in profesionalnim voznikom, da prilagodijo vozno obnašanje natanko svojim preferencam in postavitvi dirkališča.

Poleg komponent šasije ima LIGHTWEIGHT tudi lasten izpušni sistem, skupaj z odtočnimi cevmi oziroma “downpipes” njihovega partnerja HJS. Obe komponenti sta odobreni oziroma homologirani za vožnjo po javni cesti. Nemški tuner še ni omenil nobene pomembne nadgradnje moči, zato moramo domnevati, da avtomobil še vedno zagotavlja 510 “konjskih moči” in 650 njutonmetrov navora. Prava poslastica!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code