Nemško podjetje za predelavo vozil - LIGHTWEIGHT performance - se s »Final Edition« različico poslavlja od predelave modela BMW M2 F87. Hkrati so še enkrat pokazali, da bistvene razlike ter predelave najdemo onkraj izpušnih sistemov.

Uglaševalec s sedežem v Hessnu je ta projekt začel leta 2016, ko so prvi opremili M2 z motorjem S55. Kupe je takrat proizvedel 590 »konjev« in 737 Nm navora ter imel prenovljeno pogonsko enoto iz M4 GTS. Tehtal je 1371 kilogramov, kar je skoraj 200 kg manj od serijskega avtomobila. Končno ime projekta je bilo CSR, okrajšava za Carbon Sport Race.

BMW M2 CSR

BMW M2 CSR

BMW M2 Finale Edition

BMW M2 Finale Edition

Pri izdelavi CSR so se strokovnjaki spoznali s praktično celotno zasnovo avtomobila, kar se je seveda obrestovalo pri predelavi M2 in M2 Competition. LIGHTWEIGHT je »DNK« M2 dodobra spoznal in poustvaril. Številne uporabljene komponente, ki prispevajo k optimizaciji modela F87 so dobile certifikate TÜV, tako da lahko vsi vozniki, ki so željni zanesljivih ter preizkušenih »aftermarket« komponent, profitirajo.

In to nas pripelje do še bolj osupljive mojstrovine – Finale Edition. LIGHTWEIGHT Finale Edition temelji na BMW M2 Competition, vendar iz 3-literskega šestvaljnika iztisne 740 »konjev« in 880 Nm navora! Ti nepredstavljivi številki sta bili doseženi s številnimi spremembami pogonskega sklopa. Eden izmed njih je dodatek dovodne cevi HJS 2 × 200 Zeller v povezavi z izpušnim sistemom LIGHTWEIGHT. Avtomobil krasijo kovana kolesa Titan 7 v dimenzijah 9.5 × 19 ET 27 in 10.5 × 19 ET 44, za katera je podjetje LIGHTWEIGHT v Nemčiji trenutno še v procesu čakanja na homologacijo.

Z vzmetenjem, ki je bilo razvito v sodelovanju z Eibach – Eibach Pro Street Multi, lahko prilagodite nastavitev blažilnikov brez zamudne demontaže. Vzmetenje je prav tisti del vozila, ki pomaga pretvoriti zmogljivost motorja skozi kvaliteten set pnevmatik na bitumen pod voznikom. Glavni prioriteti vzmetenja sta primernost za vsakodnevno uporabo in dejanska vozna sposobnost in dinamika. Zaradi izredno visoke ravni kvalitete, je verjetno samoumevno, da je bil na BMW M2 Finale Edition nameščen zavorni sistem BMW M Performance. Le-to pa je bilo nadgrajeno z LIGHTWEIGHT kompletom za hlajenje zavor in jeklenimi zavornimi cevmi.

Ravno nasprotno, antiklimaktično, pa je zasnovana zunanjosti vozila. Verjetno ni presenetljivo, da so streha in blatniki iz karbona, pokrov motorja se zgleduje po GTS-ju, na novo zasnovan je 3-delni karbonski prednji spojler ter zadnji BMW CS spojler ter karbonski difuzor. Vsi dodatki so na teji črni lepotici vidni šele, ko stopite bliže.

V notranjosti ima Finale Edition štiri športne sedeže, ki temeljijo na standardnih, hkrati pa jih krasijo usnjene komponente iz BMW M2 CS. Logotip M2 zasveti na vseh šitrih sedežih, ogrevanje le teh pa poskrbi tudi za nekoliko bolj ‘domač’ občutek v kabini. Alcantara se – tako kot na sedežih – tudi na volanu odlično poda k celotnem izgledu notranjosti. Volan je bil prav tako deležen novih ‘M1’ in ‘M2’ gumbov, ki v modri barvi nekoliko poživijo pusto karbonsko notranjost.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code