Ravno ko ste mislili, da cene starejših BMW M modelov ne morejo višje, na prizorišče pride nov kandidat, ki začrtava nove prodajne rekorde.

BMW E39 M5 je bil eden najboljših vozniških strojev, ki jih je BMW kdajkoli izdelal, in še vedno ostaja solidna športna limuzina, tudi po današnjih merilih. Glede na to ni presenetljivo, da so nekateri pripravljeni plačati visoko vsoto za primerek v neokrnjenem stanju. V primeru tega, ki se je pravkar prodal za dvesto tisoč ameriških dolarjev, pa je to postavljeno na povsem novo raven.

Avtomobil je za prodajo objavil Enthusiast Auto Group (EAG), prodajna hiša v Cincinnatiju, ki je specializirana za avtomobile BMW M. Do zdaj je bil njegov edini lastnik svetovno znani jazzovski pianist, ki je avtomobil očitno vozil tako malo, da je imel na števcu le 5080 prevoženih kilometrov, na sebi pa nosi še vedno prvi set pnevmatik. EAG je na M5 opravil tudi celovit popravek barve, notranjo obnovo in mehanski pregled, da bi zagotovil, da ga bo naslednji lastnik prejel v skoraj muzejski kakovosti.

Zakaj se je torej prodal za takšno bajno vsoto denarja? Kratek odgovor je, ker je redek in v popolnem stanju. Ta model M5 je bil narejen leta 2003, kar pomeni, da je del zadnjega modelnega leta generacije E39. Hkrati ni veliko ljudi, ki so kupili te avtomobile ter z njimi ravnali kot z zbirateljskimi modeli, zato je dobro ohranjenih zelo malo, kaj šele ohranjenih tako, kot da bi bili namenjeni za muzej.

Poleg tega, če ste mislili, da je njegova prodajna cena v višini 200.000 dolarjev zvenela nesmiselno, lastnik EAG, Eric Keller, verjame, da bi lahko v ne tako oddaljeni prihodnosti za nekatere E39 M5 dobili še več. To pa zato, ker je bila barva tega avtomobila Carbon Black ena najbolj popularnih barv za severnoameriške modele, zato meni, da bi primer podobnega stanja, narejen v redkejši barvni shemi, lahko dosegel vrednost več kot četrt milijona dolarjev.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code