Nova izvedba serije 5 bo okno v prihodnost oblikovalske strategije BMW.

Kot vsi drugi proizvajalci avtomobilov tudi BMW doživlja intenzivna obdobja sprememb, ko napreduje s širokim sprejetjem elektrifikacije. Kljub temu, da nekatere znamke, kot so Mercedes-Benz in Volkswagen Group, vlagajo v popolnoma prilagojeno linijo električnih modelov, se je BMW odločil, da gre po svoji poti in združi elektrificirane pogonske sklope s svojimi obstoječimi modeli, enega od njih vidimo tukaj prvič. To je naslednja generacija serije 5, povsem nova izvedba enega od dolgoletnih osnovnih modelov BMW, ki so ga sedaj prvič opazili v popolnoma električni obliki.

BMW je to načelo že uporabil pri dveh modelih v sedanji paleti, ki sta v zadnjih mesecih razkrila – to sta i4 in iX3, nova serija 5 pa bo revolucijo električnih vozil popeljala na novo in bolj tradicionalno raven, poleg standardnih bencinsko in dizelsko gnanih ter hibridnih modelov. Čeprav bomo morali še malo počakati, da bomo ugotovili določene podrobnosti, prototipi na teh slikah razkrivajo veliko o modelu naslednje generacije, ki tradicionalno konzervativni model usmerja v bolj stilizirano smer.

To se začne s svojo zelo različno silhueto, ki jo določata strmo zadnje steklo in manj očitna oblika škatle, ki je do zdaj preživela vse BMW-jeve oblikovalske revolucije. Poglejte pozorno in opazili boste tudi, da se kabina zoži, ko se razteza nazaj proti prtljažniku.

Tako kot silhueta se tudi sprednje in zadnje luči serije 5 razlikujejo tako od prejšnje generacije serije 5 kot od prihodnje serije 7. To je pomembno opozoriti, saj kaže, da bo imela vsaka različna modelna linija povsem drugačno estetiko.

To je utemeljil tudi vodja oblikovanja BMW-ja Domagoj Dukec, ki je potrdil, da se BMW osredotoča na to, da vsaki liniji modelov daje bolj značilen videz, in pojasnil je, zakaj je kontroverzna maska ​​serije 4 v veliki meri zadržana na svojih izvedenkah in se ni razširila na druge nedavno prenovljene modele kot je to serija 2.

O tem, kaj pričakovati pod novo karoserijo, je še prezgodaj povedati, čeprav bodo hibridni pogonski sklopi verjetno prevladovali v ponudbi, vključno z naslednjo generacijo M5. Med govoricami o razvoju vtično-hibridnega pogonskega sklopa, ki bi dosegal vrtoglavo visoko zmogljivost (bilo je govora o 1000 »konjskih močeh) je več kot očitno, da se je tako kot Mercedes-AMG tudi BMW-jeva divizija M odzvala na poziv, da je treba zmanjšati emisije z uporabo elektrificiranih pogonskih sklopov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code