Štirivratna limuzina, obdarjena z linijo Coupeja s svojo eleganco in nivojem prestiža spada med luksuzne modele bavarske znamke. Za tiste, željne dodatnega adrenalina pa je tukaj G-Power...

Predelava brez nepotrebnih lepotnih dodatkov in čista zmogljivost – to je G-Power, ki nas tudi tokrat ne razočara. Lastniki, željni nekaj več od standardnih 560 konjskih moči in 680 Nm maksimalnega navora si s pomočjo Bi-Tronik 5 modula ali Bi-Tronik 2 remapiranja kupijo 650 KM in 830 Nm navora. Vendar to ni vse, G-Power ponuja tri stopnje nadgradnje, s katerimi poslovni lepotec doseže superšportne lastnosti.

Da bi dosegli izhodno moč prek vseh meja, elektronska nadgradnja ni dovolj. Prvi korak je znižanje tlaka v izpuhu z uporabo optimiziranih pretočnih cevi iz nerjavečega jekla, z ali brez športnih katalizatorjev. To pripomore, da Bi-Tronik 5 V2 pretvorba omogoča 700 konjskih moči in 905 Newton metrov.

g-power-m6-gran-coupe (3)

Zadnji in najmočnejši “stage” za S63 M6 motor, ki ga G-Power ponuja pa je Bi-Tronik 2 V3, ki poleg izpušnih cevi zamenja cel izpušni sistem z zadnjim športnim loncem, povezovalnimi cevmi z resonatorji, ki s posledičnim boljšim pretokom zraka omogočajo kar 740 konjskih moči in 975 Nm maksimalnega navora. S takšnimi številkami G-Powerjev brutalec lahko konkurira mnogim superavtomobilom, saj od 0-200 km/h potrebuje le 10,5 sekunde, njegova najvišja hitrost pa znaša 325 km/h.

g-power-m6-gran-coupe (2)

Poleg nadgradnje h klasični predelavi spadajo tudi nova 21-palčna Hurricane RR platišča, oblečena v 255/30ZR21 in 295/25ZR21 pnevmatike. Platišča po zaslugi ultra-lahkega aluminija spadajo v skupino najlažjih platišč v svojem razredu, obenem pa pripomorejo k boljšemu pospeševanju, zaviranju in krmiljenju. V spodnjem posnetku si lahko pošastni M6 GC ogledate še v gibanju.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code