BMW razvija prenovljen SAV X1, najnovejši opažen prototip pa je tudi povsem električen. Torej še en dostopen ter povsem ne-bavarski model z modro-belo veternico na pokrovu.

Predsednik uprave BMW Group Oliver Zipse je poleti potrdil načrte za električni model X1 in električno serijo 5. Električni X1 bi morali, v skladu s prakso poimenovanja, poimenovati iX1. Poznan nam je tako poimenovan že prihajajoči iX3, električna verzija X3.

Vemo, da je prototip povsem električno vozilo zaradi nalepk “Electric Test Vehicle”. Te so zahtevana pri testiranju električnih vozil v Nemčiji, kjer je bil iX1 opažen. Prav tako lahko vidimo, da je maska ​​zaprta (za boljšo aerodinamično učinkovitost), zadaj pa očitno primanjkujejo izpušne konice. Platforma prenovljenega X1 je najnovejša arhitektura BMW (na žalost) s prednjim pogonom, zasnovana za manjše kompaktne avtomobile, znana pod imenom FAAR. Platforma je prvič nastopila leta 2019 v preoblikovani seriji 1, od takrat pa se je pojavila tudi v novi seriji 2 Gran Coupe. Platforma FAAR je posodobitev platforme UKL, ki gradi sedanji X1. Največja sprememba je možnost za baterijsko-električne pogonske sklope, kar pomeni, da bo ena platforma uporabljena pri vseh tipih pogonskih sklopov.

Ni jasno, kakšne različice električnih pogonskih sklopov BMW pripravlja za iX1. Verjetno obstaja osnovna možnost z enim elektromotorjem in močnejša možnost z dvema motorjema, ki tvorita sistem s pogonom na vsa kolesa. Pričakuje se vsaj 400 kilometrski doseg pri vseh različicah.

Prenovljen X1 naj bi se začel prodajati leta 2022. Električni iX1 pa naj bi prav tako prispel v enakem časovnem okvirju. To je torej še eno od trinajstih električnih vozil, ki jih bo BMW Group imela na cestah do konca leta 2023. Med drugimi sem spadajo Mini Cooper SE, prej omenjeni iX3 in iX. Kmalu bomo spoznali tudi i4, ki temelji na prenovljeni seriji 4, pa tudi električne različice serij 3, 5 in 7.

 

Fotograf: Motorauthority

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code