Pisalo se je leto 2000. Na avtomobilskem salonu v Parizu je bil predstavljen prvi Mini Cooper, ki je zagledal luč avtomobilskih salonov pod okriljem BMW. Slavni britanski proizvajalec avtomobilov je prešel v last Nemcev, in prva generacija prerojenega Minija je bila takratna bavarska vizija za avtomobil manjšega razreda.

Brez dvoma je šlo za skok v neznano, ampak kot se je izkazalo je BMW naredil pravilno potezo. Tako je prvi prerojeni Mini Cooper oktobra 2001 zapeljal s tekočega traku v Oxfordu!

Na BMW-jevo srečo je bil prerojeni Mini prodajni hit, kar pa ni bilo po naključju – v ozadju je brez dvoma bilo ogromno kalkulacij in opazovanj gibanja trga. Prvotna zasnova se je začela že v prvi polovici devetdesetih let prejšnjega stoletja, ko so oblikovalci bili primorani obdržati kratek previs klasičnega Minija, okrogle žaromete in šesterokotno prednjo masko. Z znano barvo Liquid Yellow se ga je prijel vzdevek “Sunny”. Bistvo nove generacije je bila seveda vizualna posodobitev modela, pri čemer je bila obvezna ohranitev prepoznavnega občutka v vožnji.

Z novo generacijo je bil cilj ekspandirati vozniško celico na prostor za štiri ljudi in njihovo prtljago. Prav tako je seveda moral izpolnjevati vse sodobne varnostne standarde in merila kakovosti. Proti koncu leta 1997 je bil izbrani skupini novinarjev predstavljen zgodnji koncept Mini 2000. Na splošno je bila globalna reakcija odlična in BMW je bil prepričan, da so na pravi poti do uspeha.

Pred samim razkritjem prerojenega Mini Cooperja v Parizu je BMW zagnal več domačih in tujih spletnih strani, na katerih so potencialne stranke lahko izvedele več razkritih podrobnosti prihajajočega malčka. Več kot 100.000 ljudi je izrazilo zanimanje za nakup še ne povsem znanega modela. Prodaja na britanskem trgu se je začela dva meseca pred Nemčijo in BMW je kmalu ugotovil, da bodo morali povečati obseg proizvodnje, za zagotovitev povpraševanja in naročil strank. V ZDA so prodajalci, še preden so bili prvi primeri poslani, prejeli že več kot 20.000 naročil.

Mini Cooper JCW GP

Danes obstaja več različnih izvedenk slavnega Minija. “Crème de la crème” znamke, najzmogljivejši JCW GP je model, ki s svojo močjo kljubuje fiziki. Kar nekaj mest za njem stoji Cooper S, model, ki predstavlja zmogljivega »daily driverja« ter druge različice karoserije, kot so Cooper, Clubman in Countryman. Najosnovnejši model je Mini One. Popolnoma električni Mini SE je zadnji dodatek floti angleških Nemcev. Poleg številnih zunanjih stilskih lastnosti je vsak sodoben Mini opremljen z zelo značilno ter prepoznavno armaturno ploščo. Enako kot pri zunanjosti ostaja temeljna oblikovalska niša v notranjosti enaka.

Torej, kakšna prihodnost se obeta znamki? Mini SE jasno nakazuje elektrificiranje pogonskih sklopov. Ne glede na vrsto goriva, ki bo poganjal Minije, bodo prihodnji modeli vedno videti kot Miniji s pripadajočimi značilnimi voznimi lastnostmi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code