BMW-jev vodilni SUV X7 je bil spremenjen, dodelan ter posodobljen z namenom, da ostane konkurenčen tekmecem v segmentu.

BMW X7 je prvič prišel v razstavne prostore leta 2019 in postal vodilni SUV znamke – vodilni pri prostornosti, kakovosti in tehnologiji.

Toda tri leta je – roko na srce – dolga doba v svetu avtomobilizma – nenazadnje še toliko bolj v segmentu luksuznih športnih terencev –, zato je BMW že kmalu začel svojega zastavonoša testirati in spreminjati, da bi ostal močno konkurenčen novejšim tekmecem, vključno z najnovejšim Mercedesom GLS.

Krepko spremenjen nov sprednji del – je to prilagoditev za Kitajski trg?

BMW X7 je bil že prej precej drzen terenec, vendar se je nemško podjetje potrudilo, da bi po posodobitvi še bolj izstopal. Večina zunanjih sprememb vpliva na sprednji del, ki dobi nove deljene žaromete z ločeno dnevnimi lučmi in prilagodljivimi žarometi.

Prenovljena je bila tudi velika ledvična maska, hkrati pa je pridobila tudi novo tehnologijo znamke “Iconic Glow”, ki osvetli masko med vožnjo ponoči in ko se odprejo ena od vrat vozila, čeprav lahko voznik to funkcijo izklopi. Prenovljeni so bili tudi spodnje zračne odprtine, z drugimi spremembami, vključno z novimi 3D zadnjimi lučmi in možnostjo 23-palčnih litih platišč – največjih, ki so jih kdaj vgradili v BMW.

Predstavljen BMW Curved Display

BMW je lani predstavil svoje najnovejše avtomobilske zaslone z iX in i4, zdaj pa jih predstavljajo tudi v X7. Poznan kot “BMW Curved Display”, obsega 12,3-palčni digitalni voznikov zaslon in 14,9-palčni zaslon na dotik, ki sta združena pod enim osupljivim kosom stekla.

Ta funkcija uporablja tudi najnovejšo generacijo operacijskega sistema BMW iDrive, ki zagotavlja boljše digitalne storitve, hkrati pa širi nabor funkcij za pomoč vozniku, ki so na voljo. Nov trak ambientalne svetlobe je predstavljen tudi pri X7, ki uporablja osvetlitev ozadja za armaturno ploščo za izboljšanje razkošnega občutka tega SUV-ja.

Razširjene in prenovljene ravni opreme

BMW je preoblikoval tudi strukturo opreme na novem X7, pri čemer se je ponudbi pridružila oprema Excellence, ki sedi ob znani (in priljubljeni) različici M Sport in različici M Performance. Dodatni standardni komplet se pridružuje tudi že tako obsežnemu seznamu opreme, kot sta osvetljena sprednja maska ​​in razširjena notranjost iz usnja Individual Merino.

Vključeni so tudi električno nadzorovani in ogrevani sprednji sedeži ter panoramska steklena streha po celotni dolžini, zdaj pa je na voljo tudi opcijski M Sport Package Pro, ki prinaša mat črno obrobo za ledvično masko in zaključke izpušne cevi, skupaj z izboljšanimi zavorami in športnim izpušni sistem.

 

Nov vodilni model M60 xDrive

Na vrhu nove ponudbe X7 je športna različica M60, ki nadomešča različico M50, ki je bila na voljo prej.

Z novim 4,4-litrskim V8 motorjem proizvede ogromnih 530 »konji« in 750 Nm navora, kar omogoča pospešek do stotice v 4,5 sekundah in največjo hitrost, omejeno na 250 km/h. Dobi tudi bolj agresiven stil, pa tudi športni izpušni sistem, ki naj bi prinašal ‘bogato zvočno kuliso’.

Predstavljeni so blagi hibridni šestvaljni motorji

Poleg vodilne različice M60 je BMW preoblikoval tudi preostale možnosti motorja, ki sta zdaj serijsko opremljena z blago hibridno tehnologijo. Model xDrive40i zdaj uporablja nov 3-litrski bencinski agregat, ki proizvede 380 »konjev«, kar je 46 »konjskih moči« več kot njegov predhodnik, medtem ko se navor poveča za 70 Nm na 540 Nm.

Šestvaljni dizelski motor v različici xDrive40d je bil prav tako revidiran, predvsem zaradi učinkovitosti zahvaljujoč blagemu hibridnemu sistemu.

 

Vir: BMW Group

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code