Vozilo Formule 1 proti BMW M 1000 RR – prevlada dveh ali štirih koles?

0
Novi BMW M 1000 RR - na kratko M RR - je prvi M model BMW Motorrad in temelji na S 1000 RR. Z močjo motorja 156 kW (212 KM) in 112 njutonmetrov navora pri 14.500 vrtljajih na minuto, maso le 192 kilogramov ter vzmetenjem in aerodinamiko, zasnovano za največje zmogljivosti na dirkališčih, novi M RR izpolnjuje glavna pričakovanja v vrhunskem segmentu Superbikes.

David Coulthard, nekdanji dirkač Formule 1, se je ponovno usedel v 750-»konjski« dirkalnik in za svojega tekmeca vzel BMW M 1000 RR in Porsche 911 Turbo. V rokah nekdanjega dirkača F1, ki je z ekipo McLaren leta 2001 osvojil drugo mesto, je Red Bull RB7 – iz ogljikovih vlaken narejen dirkalnik, ki ga poganja 2,4-litrski atmosferski V8 motor, ki proizvede okoli 750 »konjev«. Ta moč se pošilja izključno na zadnji par koles prek sedemstopenjskega zaporednega menjalnika. Prav tako sedi na drugih posebej razvitih, zelo lepljivih pnevmatikah Pirelli P-Zeros.

911 Turbo S uporablja 3,8-litrski TwinTurbo protibatni motor z močjo 641 »konjev«. Motor proizvede 800 Nm navora. Porsche je opremljen tudi z novim 8-stopenjskim menjalnikom PDK, specifičnim za Turbo model. BMW M 1000 RR je s svojimi 212 »konji« očitno na papirju ‘podhranjen’, vendar pa vseeno tehta le 192 kg. Najmočnejši BMW motor vozi petkratni zmagovalec dirke Isle of Man Peter Hickman.

BMW M 1000 RR je z M Carbon Wheels in 6-stopenjskim menjalnikom ter časom pospeška do 100 km/h v 3,1 sekunde zagotovo eden najhitrejših motorjev na svetu. Toda ali lahko zdrži z dvema superšportnima avtomobiloma na tej nori dirki?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code