Ameriški distributor za mnoge poprodajne znamke, kot so Eisenmann, 3D Design, H&R, Akrapovič, AC Schnitzer in drugi, je tudi eden najuspešnejših, septembra letos pa praznuje 10 let.

Podjetje iz Lake Zurich, Illinoisa svojo ljubezen do evropskih znamk goji že dolga leta. Njihova naloga je uresničevati želje strank, ki do nemške kvalitete težko pridejo drugače, kot preko večjih distributerjev. Tokrat pa se je situacija obrnila: IND Distribution ekipa je ustvarila vozilo – zase.

IND-Distribution-m4-f82 (18)

Imenovali so ga 10th Anniversary M4, njihov navdih pa je bil M4 GTS. S preizkušanjem svojega znanja in meja standardnega M4 so popolnoma razstavili celo vozilo in ga opremili z nešteto dodatki in podrobnostmi. Najbolj izstopajoča sprememba je Porschejeva barva karoserije Ultraviolet, ki jo originalno na sebi nosi 991 GT3RS. 3DDesign je priskrbel karbonske dele karoserije od sprednjega/zadnjega odbijača, stranskih pragov in prtljažnega spojlerja, vendar to za IND ni bilo dovolj. Njihova filozofija ustvariti nekakšen “GTS plus” je šla tako daleč, da so dodatne aerodinamične dele na odbijačih naredili kar sami.

IND-Distribution-m4-f82 (8)

Očitno se je pri platiščih nekoliko zataknilo pri izbiri, saj IND M4 uporablja kar dva seta, prva izbira pa še zmeraj ostajajo BBS FI-R 19/20 palčna platišča v brušeni srebni barvi, oblečena v Michelin Pilot Sport Cup 2 pnevmatike, dimenzij 265/30/19 spredaj in 295/30/20 zadaj (najbolj podobna konfiguracija tistim na M4 GTS). Set koles skriva še Brembo GT zavorni sistem in KW ClubSport prilagodljivo vzmetenje. Pod pokrovom je na pomoč priskočil ESS Tuning, ki bo v prihodnosti sodeloval še z novimi, večjimi turbopolnilniki in nadgradnjo hlajenja, nekaj dodatnih konjičkov in zmanšanje teže pa je omogočil še Eisenmann izpušni sistem.

IND-Distribution-m4-f82 (20)

V notranjosti je vijoličen M4 prejel zares drastične spremembe; povsod veliko karbonskih vlaken v kombinacijo z Alkantaro in kontrastnimi Ultraviolet šivi, z zunanjo barvo kombinirana varnostna kletka, GTS varnostni pasovi in športni sedeži – ki pa niso le nekakšni povprečni sedeži, o ne! To so zadnji originalni in povsem novi sedeži iz E46 M3 CSL.

IND-Distribution-m4-f82 (13)

Zadnja in verjetno najbolj redka sprememba pa je bil še drugi komplet platišč – tokrat Carbon Revolution, ki so verjetno tudi najdražja predelava na celem vozilu. Za njih je potrebno najmreč odšteti skoraj dvajset tisočakov!

Izjemna platišča predstavljajo pionirja tehnologije, ki bo v naslednjih letih popolnoma preoblikovala svet platišč. Več o projektu si lahko preberete na Bimmerpost forumu, v spodnji galeriji pa si spočijte oči na tej “one of a kind” umetnini.

 

Vir: Bimmerpost

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code