Vsem poznan BMW i3 je preminil. Dejansko bo nadvse nenavadna kombilimuzina, ki jo nekateri sovražijo, drugi pa obožujejo, prenehala s proizvodnjo julija letos, vendar bo ime živelo še naprej za električno vozilo, ki temelji na seriji 3 oziroma na podaljšani različici le-te.

BMW i3 se nikoli ni prodajal na Kitajskem, kjer se bo limuzina i3 z ničelnimi emisijami proizvajala izključno za najbolj poseljeno državo sveta.

Večja razdalja med osema je ustvarila dovolj prostora za namestitev 70,3-kWh baterijskega sklopa, ki ima neto kapaciteto 66,1 kWh. Na podlagi kitajskega preizkusnega cikla lahkih vozil bo BMW i3 limuzina prevozila do 526 kilometrov, preden bo zmanjkalo soka v baterijah. Po istem CLTC-ju serija 3 porabi 14,3 kWh/100 kilometrov.

BMW Group

Poznan kot BMW i3 eDrive35L, je na voljo izključno v obliki RWD z zadnjim električnim motorjem. Z močjo 286 »konjev« (210 kW) in navorom 400 Nm bo pospešil od 0 do 100 km/h v 6,2 sekunde. Tako kot iX3, prav tako izdelan na Kitajskem, tudi limuzina brez motorja na notranje izgorevanje uporablja komponente, razvite za pogon Gen5 eDrive, ki ga najdemo tudi v i4 in iX.

Serija 3 zmore v prtljažnem prostoru prenašati 480 litrov tovora, vendar je prostornina i3 zaradi dodane strojne opreme 410 litrov. Ko se baterija izprazni, bo trajalo 35 minut, da jo napolnite od 10 % do 80 % z uporabo enosmerne povezave pri moči 95 kW. Če se vam mudi, 10 minut polnjenja z enosmernim tokom pomeni doseg 97 kilometrov. Z uporabo izmeničnega toka se akumulatorski paket polni z močjo 11 kW.

Limuzina i3 v veliki meri ohranja videz svojega dvojnika z izpušnim sistemom

Iz nekaj fotografij, se zdi, da je i3 eDrive35L preoblikoval žaromete z ostrejšimi dnevnimi lučmi. Ni jasno, ali so osvežene luči namenjene globalni seriji 3 facelift, vendar je ta teza najverjetnejša. Kar zadeva zadnje luči, lahko vidimo le del v izrezu, kjer se zdi, da so večinoma nespremenjene. Dobiva tipično zaprto masko z modrimi poudarki in značko “i”, skupaj s preoblikovanim sprednjim odbijačem. Poleg tega pogled na stranski profil razkrije aerodinamično optimizirana kolesa in priključke za polnjenje na sprednjem levem in zadnjem desnem blatniku.

Tiha in podaljšanja limuzina serije 3 ima vzmetenje po meri, ki ustreza kitajskim cestam. Razvil ga je BMW v sodelovanju s partnerjem v skupnem podjetju Brilliance. Avto bosta sestavljala v tovarni v Lydiji v Shenyangu. Kot smo že omenili, najnovejše električne limuzine ne nameravajo izvažati.

Z BMW i3 eDrive35L portfelj popolnoma električnih avtomobilov skupine BMW zdaj obsega šest modelov. BMW Group si prizadeva, da bi povsem električna vozila do leta 2030 predstavljala 50 % svetovne prodaje.

Vir: BMW Group

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code