Iz Munchna prihajajo nekoliko čudne govorice glede njihovega električnega posebneža.

Na kratko, BMW i3 naj ne bi dočakal svoje druge generacije. Tako trdi član uprave BMW Group – Pieter Nova, ki je v intervjuju za Financial Times povedal, da se bo nemški proizvajalec avtomobilov namesto tega raje fokusiral na implementacijo novih hibridnih pogonov v druge modele in poleg tega še na razvoj novih povsem električnih modelov. Ni specifičnega plana za naslednika BMW i3. Sedaj elektrifikacijo pribljižujemo širši množici,” je dejal.

Nota je vseeno dodal, da je bilo od njegove stvaritve leta 2013 narejenih in prodanih že preko 150 tisoč primerkov, k čemer je prispevala tudi čedalje ostrejša okoljevarstvena zakonodaja, ki favorizira nakup električnih in elektrificiranih avtomobilov. V prvi polovici 2019 je tako prodaja električnega posebneža znašala 19.073 primerkov, kar je neverjetnih 21.2 odstotkov več kot v enakem obdobju lani (15.736). “BMW-ju i3 gre za šesto leto na trgu dejansko odlično,” je dejal Nota, zato se nekako čudimo tej odločitvi, saj tudi v našem uredništvu naravnost obožujemo električnega malčka.

Ob izidu leta 2013 je bil BMW i3 prvi veliko serijski električni avtomobil, ki je bil del BMW i električne podznamke. Čeprav je dizajn požel mešane odzive, pa nihče ne more oporekati njegovi tehnološki dovršenosti, ki navzven kaže znanje bavarskih inženirjev na področju obnovljive energije in na področju recikliranja materialov. Tudi baterijska tehnika se je skozi leta toliko izboljšala, da sedaj v enako velik in težak paket baterij spravijo kar dvakrat večjo kapaciteto kot v originalu.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code