BMW je končno predstavil koncept njihovega najpomembnejšega električnega avtomobila, ki bo na ceste zapeljal že prihodnje leto.

V srcu koncepta i4 je vgrajena že peta generacija bavarske eDrive tehnologije, ki bo svoj debi sicer doživela že prej v modelu iX3. Moč zagotavlja elektromotor, ki proizvajal kar 530 konjskih moči, visoko napetostna baterija, pa je izdelana z njihovo najnovejšo tehnologijo. Ta zagotavlja, da bo lahko BMW i4 s kapaciteto baterije 80 kWh prevozil 600 kilometrov, kar bi prvič pomenilo, da bi se lahko brezkompromisno kosal s konkurenti, ki za pogon uporabljajo fosilna goriva.

Zunanji videz koncepta i4 naj bi bil že zelo dober približek končnemu, produkcijskemu modelu. Bakreni detajli, ki so jih povzeli po konceptu BMW Vision iNext so zagotovo ena tistih stvari, ki ne bodo našle svoje poti na produkcijski avtomobil, konceptnega pa lepo poživijo. Čeprav je vozilo popolnoma električno, lahko spredaj vseeno vidimo enake pokončne ledvičke, kot smo jih lahko lani videli na kontroverznem konceptu serije 4. 

BMW je za koncept i4 ustvaril tudi posebna platišča, ki naj bi bila lažja in bolj aerodinamična od ekvivalentnih klasičnih platišč, kar bo seveda pripomoglo tudi k večjemu električnemu dosegu avtomobila. Zadaj lahko vidimo ozke luči v obliki črke L ter zanimiv zadnji difuzor na mestu, ki je pri klasičnih avtomobilih ponavadi rezerviran za izpušne cevi.

Morda nekoliko zanimivo je dejstvo, da je koncept striktno štirisedežnik, kar poraja dobro vprašanje ali bo enako ostalo tudi pri produkcijski različici. BMW je ravno tako porabil ogromno časa, da so ustvarili poseben zvočni profil, ki naj bi dal konceptu i4 čustveno privlačnost. Pod blagovno znamko BMW IconicSounds Electric je zvok ustvaril svetovno znan skladatelj Hans Zimmer, le ta pa spreminja zvoke glede na izbrani vozni način. Če že govorimo o voznih načinih, koncept i4 ponuja tri in sicer ‘Core’, ‘Sport’ in ‘Efficient’, ki bodo zagotovo zadostili vsem potrebam.

Produkcija BMW i4 bo stekla že prihodnje leto v nemškem Munchnu, kamor je BMW že vložil približno 200 milijonov evrov za adaptacije in priprave za začetek proizvodnje tega električnega avtomobila. 90 odstotkov vseh sestavnih delov bodo lahko izdelovali na že obstoječih strojih, za izdelavo zadnjih 10 odstotkov, pa potrebujejo povsem nove, namenske stroje.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code