Tovarna v Munchnu je stara skoraj 100 let, zato je za BMW videti popolnoma električno serijo 4 velik zalogaj. Proizvodnja električne limuzine prav tako začenja prihodnost znamke, saj BMW ne namerava upočasniti svojih prizadevanj za elektrifikacijo.

V BMW Werk v Munchnu je napočil čas, ko je prvi BMW i4 prišel s proizvodne linije.

BMW se je zelo potrudil, da je skoraj stoletje staro tovarno pripravil za proizvodnjo popolnoma električnega vozila. Še posebej, če upoštevamo, da mora tudi tovarna v Munchnu nadaljevati z gradnjo vozil z notranjim izgorevanjem. Poleg i4 so na voljo avtomobili, kot so BMW serije 3, serije 4 Gran Coupe in celo BMW M3.

Vir: Nico DeMattia, BMWBLOG.com

“Za tovarno in ekipo je predstavitev BMW i4 mejnik na poti do električne mobilnosti,” je dejal Milan Nedeljković, član uprave BMW AG za proizvodnjo. »Do leta 2023 bo več kot polovica vseh vozil iz našega obrata v Münchnu imela elektrificiran pogon. Večina bo popolnoma električna. Tako bo München popolnoma električen. “

Tovarna v Munchnu je tudi eden najbolj visokotehnoloških proizvodnih obratov v industriji. Celoten objekt se trenutno skenira s 3D tehnologijo (postopek, ki je bil zaključen tako v tovarnah Spartanburg kot v Regensburgu). 3D skeniranje bo pomagalo ustvariti digitalno bazo podatkov o obratu, ki jo je mogoče dati v skupno rabo v oblaku od koder koli na svetu in pomagati pri dodatni proizvodnji.

»Novo vozilo smo uspeli vključiti v obstoječe sisteme, ne da bi ustavili proizvodnjo. Ekipa in naši partnerji so opravili neverjetno delo, “je povedal Peter Weber, direktor tovarne BMW Group München.

Zanimivost: Po informacijah delavcev v BMW Werku, ob primeru zaustavitve proizvodnje zaradi napake na tekočem traku, BMW v vsaki minuti izgubi ~12000 tisoč evrov! 

Vir: Nico DeMattia, BMWBLOG.com

To ni samo učinkovit, visokotehnološki obrat, vendar je tudi trajnosten. BMW zdaj uporablja reverzno osmozo za vodo, ki se uporablja v določenih proizvodnih procesih, kot je katodno potapljanje – kjer se osnovni premaz nanese na vozila – za ponovno uporabo vode. To naj bi zmanjšalo porabo sladke vode za več kot šest milijonov litrov na leto.

BMW prav tako zmanjšuje emisije CO2 s povečanjem količine baterijskih električnih vozil, ki se uporabljajo v transportnih tovornjakih in železniških sistemih. Vrhunec je namenjen vsem transportnim vozilom, ki zapuščajo tovarno v Munchnu, in so brez emisij.

BMW Werk v Leipzigu

BMW Werk v Leipzigu

»Zavedamo se, da imamo zaradi mestne lokacije našega proizvodnega obrata posebno odgovornost. Naš projekt zmanjšanja emisij CO2 v naši domači tovarni bo imel velik vpliv, ki bo pozitiven tako za okolje kot za našo bližnjo sosesko,” je rekel Weber.

BMW je porabil 200 milijonov evrov za prenovo tovarne v Munchnu za proizvodnjo BMW i4 (ter vseh nadaljnjih električnih vozil), vendar je to vredna naložba. BMW i4 je začetek BMW-jeve prihodnosti in dejstvo, da je zgrajen v stoletnem objektu v Munchnu, je primerno.

Vir: Nico DeMattia, BMWBLOG.comFotograf: BMW Group

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code