Najnovejša verzija BMW X6 je letos prejela nekaj pomembnih posodobitev, vključno z usnjenim oblazinjenjem Vernasca Beige in Black ter Vernasca Cognac, toda za tiste, ki želijo resnično izstopati, je edina pot poprodajna avtomobilska scena. Vstopite v Hamann Motorsport, podjetje za oblikovanje po meri, ki je namenjeno temu, da BMW-ji izgledajo še boljše!

SUV je postal veliko več kot skromen prevoznik ljudi in terenski spremljevalec; iz dneva v dan na cesti vidimo več križancev ter t.i. cestnih terencev. Danes so luksuzni športni terenci prava izbira za tiste, ki iščejo vrhunsko vozniško izkušnjo, na prvem mestu pa tudi avtomobili, ki asfalt brez problema zamenja za gramoz – in to BMW X6 je.

Hamann je na seznamu »tunerjev«, ki ponujajo alternativo tistim, ki želijo svoje modele BMW dodelati in kolikor se da izpopolniti. Kar zadeva BMW X6, pa je najnovejši model že sam po sebi videti precej agresivno in je na vrhu v segmentu, zato je izboljšanje nekoliko težja naloga. Kljub temu se je Hamann spoprijel z izzivom in predstavil število vizualnih predelav oziroma popravkov. Njihova ponudba zajema dodatke celo v notranjosti. Na voljo je nov sprednji odbijač, preoblikovani pokrovi blatnikov, 18-kraka platišča, dva spojlerja, ter bolj agresiven difuzor, ki je nameščen tik med izpušnimi cevmi.

 

Sprednji del X6 je zdaj videti precej bolj agresiven, zahvaljujoč novemu sprednjemu spojlerju, ki močno poveča sprednje sesalne odprtine pod ledvičnimi rešetkami, kolesni loki pa so prilagojeni tako, da sprejmejo masivna 23-palčna lita platišča “Anniversary Evo”, ki so na voljo v črni (Black), srebrni (Hyper Silver) in sivi (Graphite Grey) barvi. Na zadnji strani je opaziti komplet štirih okroglih izpušnih cevi, ki v premeru merijo 101 mm. Da bodo stvari še bolj atraktivne, si lahko izberete tudi sistem za spuščanje vzmetenja, s katerim se višina vožnje spusti za 25 mm. Kupejevsko nagnjeno strešno linijo X6 poudarijo strešni spojler in zadnji spojler na prtljažniku, difuzor pa zaključi mišičasto zadnjo stran te nemške zveri.

V notranjosti kabine zaenkrat še ni prav velike možnosti izbire predelav. Med možne kozmetične dodelave spadajo aluminjasti nastavki za pedala, ekskluziven set talnih preprog ter emblem na volanu, ki nadomesti bavarsko vetrnico. To lahko zamenjate tudi na pokrovu motorja ter na zadku. Podjetje predelavo opisuje kot “poudarjanje provokativne suverenosti tega športnega velikana.” Po besedah ​​Hamanna je podjetje zaenkrat še v fazi izpopolnitve arsenala notranjih dodatkov, medtem ko je karoesrija že na red za prodajo.

Cene pri Hamannu še niso objavili, vendar pa bo cena trgu vsekakor primerna – predelave avtomobila, vrednega skoraj sto tisočakov, ne pričakujte poceni.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code