Hamann je letos v Švico pripeljal dva zanimiva primerka, ki sta oba že v osnovi zelo dobra atleta.

Gre za BMW X4 M40i, ki je BMW M Performance visokozmogljivi mestni terenec ter njegovo nasprotje, najmanjši M trenutno na trgu, BMW M2. Kaj lahko pričakujemo od teh dveh zabavnih vozil po posegu Hamanna?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BMW M2

Hamannov BMW M2 je tokrat prejel paket aerodinamičnih dodatkov, ki zaobjema sprednji spojler, ki se razteza čez celotno širino vozila in popestri izgled sprednjega odbijača z velikimi zračnimi odprtinami, opcijsko je na voljo tudi spojler iz ogljikovih vlaken, ki še nekoliko popestri celoten izgled.

Na boku vozila se takoj opazi nove stranske aerodinamične pragove, ki se zanimivo zaključijo pri zadnjih kolesih. Platišča, ki jih malček nosi so Hamann Anniversary Evo in so v zelo atraktivni modri barvi. Na zadku je nameščen nov spojler, zadnja svetila pa so nekoliko zatemnjena. Med izpušnimi zaključki izpušnega sistema Hamann se hvali zanimivo oblikovan nov difuzor, kateri M2 res pristoji.

Seveda k Hamannovi predelavi spada tudi nadgradnja moči. BMW M2 tako po posegu nemškega predelovalca prejme dodatnih 50 konjskih moči in 65 Nm navora, ki jih razvije originalni 3,0-litrski vrstni šestvaljnik. Skupaj torej proizvede kar 420 konjskih moči (pri 6500 vrt./min.) in 530 Nm navora (med 1500 in 3400 vrt./min), kar je glede na velikost avtomobila več kot dovolj.

BMW X4 M40i

Vozilo da že ob prvem pogledu vedeti, da z njim ni šale. Koloteki so razširjeni, sprednji odbijač je ekstremno agresiven in robusten, podobno pa tudi zadnji odbijač, ki mu jezno noto dodaja izbočeni difuzor. Na zadku se seveda bohotijo štirje zaključki Hamannovega izpušnega sistema, na vrhu prtljažnih vrat pa za boljši videz in pritisk vozila k tlom skrbi velik in opazen spojler. Tipične BMW ledvičke so dobile črno barvo in s tem bolj predrzen izgled.

Da je vozilo bolj okretno v zavojih so ga mojstri z novim vzmetenjem znižali za 35 mm, kar je dobrodošla sprememba.

Vozilo ima v osnovi vgrajen 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor z dvema turbo puhaloma. Le-ta razvije 360 konjskih moči in 465 Nm navora. Po nadgradnji pa isti motor uspe doseči precej večjo moč; 405 konjskih moči med 5800 in 6000 vrt./min. ter 540 Nm navora vse od 1350 do 5250 vrt./min. Zmogljivost je vsekakor vredna zavidanja.

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code