V polmraku odprem oči. Iz (pre)kratkega spanca me je zdramila budilka, ki me preganja iz postelje. A danes je dan, ko je vstajanje enostavno, saj sem z mislimi že v udobju toplega usnja s stopalko pod nogo...da, danes bo VRHUNSKI dan!

Ekipa BMWBLOG Slovenija se v sodelovanju z BMW Group Slovenija odpravlja na prav posebno dogodivščino. Podamo se na izlet v avstrijski Salzburg, kjer nas že nestrpno pričakujeta dve prav posebni vozili, dva presežka na kolesih, tako v udobju kot tudi v najvišji meri prestiža.

Po opravljenih jutranjih formalnostih se ob deseti uri zberemo v Kristalni palači, kjer ima sedež BMW Group Slovenija. Naša spremljevalka, direktorica korporativnega komuniciranja pri BMW Group Slovenija, Maja Ilec, uredi vse potrebne papirje, vzame ključ v Snapper Rocks Blue odtenek odetega BMW 420d Gran Coupé in na hitro se odpravimo še na kratek zajtrk ter zasluženo kavo. Čaka nas namreč skoraj 600 kilometrov dolga pot do Salzburga in nazaj. Ko se prijetno okrepčamo in pogrejemo, sedemo v čudovito BMW štirico in se napotimo proti Avstriji. Seveda se ne branim vozniškega sedeža in že domačega vozniškega okolja iz prenovljene serije 4. Po sproščujočem začetku vožnje nas prvi postanek čaka na postajališču Voklo, kjer dotočimo gorivo in kupimo avstrijsko vinjeto.

BMWBLOG - BMWstories - BMW M760Li V12 (2)

Po krajšem postanku nadaljujemo pot proti končnemu cilju – BMW Group Austria – Salzburg. Gorenjska avtocesta švigne mimo nas, kot bi mignil, in že stojimo pred okencem ter plačujemo cestnino za karavanški predor. Avtocestni predor Karavanke velja za najdaljši predor v Sloveniji, saj v dolžino meri kar 8.019 metrov oziroma 7864 metrov (rudarska izkopna dolžina). S strogo omejeno hitrostjo 80 km/h mirno prevozimo enocevni, dvosmerni predor in ob blagem svetlikanju sončne svetlobe že pričakujemo vstop v našo severno sosedo.

S tempomatom, nastavljenim na najvišjo dovoljeno hitrost, ob sproščenem klepetu in občasnih postankih učinkovito napredujemo in se bližamo cilju. Kmalu zatem nas navigacija obvesti o zapuščanju ceste, ki iz avtoceste vodi v mesto Salzburg. Trenutek zatem se znajdemo v industrijskem predelu, kjer opazimo ogromna poslopja tako avtomobilske kot druge industrije, nazadnje pa le dospemo do cilja.
BMWBLOG - BMWstories - BMW M760Li V12 (46)

“BMW Austria”, pravi veliki napis na poslovni stavbi in takrat se zavemo, da smo prispeli v BMW enoto, ki je zadolžena za celotno področje od Poljske pa do Grčije. Na parkirišču pred poslopjem si že pasemo oči na lepih primerkih bavarskih vozil; BMW M140i, prenovljeni BMW M2, BMW M550d Touring, BMW i8 ter seveda dveh sedmicah, ki čakata prav na nas. A to nista navadni sedmici, ki ju lahko na slovenskih cestah vidimo vsak dan. Gre za prav posebni izvedenki z oznako M760Li xDrive. Poznavalci bodo globoko vzdihnili in odprli oči, za ostale pa naj pojasnim, kaj je tako zelo posebnega. Poleg podaljšane karoserije in pretirano bogate opreme se bistvo skriva pod dolgim pokrovom motorja, na to bistvo pa opozarjajo skoraj neopazne in subtilne oznake “V12” za C stebričkom. Že ob pogledu na ta majhen kromiran detajl se pospeši srčni utrip.

BMWBLOG-BMWstories-BMW-M760Li-V12-17 - clanek

Med ogledovanjem se nam pridruži gospa Judith, ki je zaposlena pri BMW Group Austria – Salzburg in zadolžena, da nam preda te dve presežkarski sedmici. Po rokovanju sprva skupaj občudujemo posebni barvi programa BMW Individual, ki sta ju avtomobila deležna, nato pa si  vozili podrobneje ogledamo in seveda tudi fotografiramo. Gospa nas povabi v prodajni salon znotraj poslopja, kjer si za trenutek oddahnemo ob vroči kavi iz simpatičnega Isetta bara. Medtem se nagledamo še dveh novih motociklov; gre za BMW K 1600 Gran America in prenovljenega BMW R 1200 GS. Našo pozornost pa je najbolj pritegnilo nekaj zares posebnega ter “vročega”. Kaj točno nas je tako navdušilo, pa razkrijemo v petek!

Po predaji ključev se odpravimo ven, kjer nas v slovo s svojim mimohodom in glasnim ropotom pozdravi še BMW M4. Poslovimo se in sedemo vsak v svoje vozilo. Ob pritisku na gumb po trenutku čiste tišine zarohni mogočnih 12 valjev. Poleg dvanajstih valjev avtomobil ponuja še druge osupljive številke. Pohvali se lahko s kar 610 konjskimi močmi ter vratolomnimi 800 Nm navora, ki potnike kar “prisesajo” v udobne masažne sedeže.

Najprej preizkusim sovozniški sedež in temeljito pregledam celotno potniško kabino. Spredaj se bistveno ne razlikuje od običajne sedmice (če seveda odmislimo napis V12 ob ročici samodejnega menjalnika). Ko se motor dokončno ogreje, se vozni način iz Comfort Plus edino logično prestavi v rdeče obarvani Sport, trenutek zatem pa sledi še močan pritisk na stopalko za plin. M760Li preseneti, zares! Agresiven sunek v hrbet potrdi, da so navedene številke resnične in da je potrebno takšen avtomobil voziti tudi z glavo. Potovalna hitrost v poslovno dovršenem in vrhunsko izoliranem vozilu te vrste pa je v teoriji brez problema lahko krepko preko dovoljene omejitve hitrosti.

BMWBLOG-BMWstories-BMW-M760Li-V12-37 - clanek

Ob prvem postanku neučakan sedem v zadnjo vrsto, kjer sledi dodatno navdušenje in prestiž na še višji ravni. Sedež za sovoznikovim se na ukaz potnika zadaj pomakne povsem naprej ter se poklopi, potnik zadaj pa takrat lahko stegne svoje noge, vklopi masažo in gretje sedeža ter uživa v mehki vožnji.

BMWBLOG-BMWstories-BMW-M760Li-V12-35 - clanek

Ko se mi zahoče, se lotim raziskovanja še drugih zanimivosti tega kralja avtocest. Med zadnjima sedežema je nameščen majhen in izredno priročen hladilnik, v naslonjalu za roke je tablica za upravljanje vsega luksuza v zadnji vrsti, na sedežih pa sta pritrjena dva LCD zaslona – televizorja. Odločim se, da bom raje užival v brezdelju ter popolni sproščenosti v zadnjem, rahlo nagnjenem, masažnem in ogrevanem sedežu ter z izredno udobno blazinico pod glavo. Čas mine izredno hitro in voznik mi sporoči, da smo prispeli do vmesnega cilja – Millstätter See. Sicer tipično zimsko oblačno vreme se v družbi največje poslovne športne limuzine in mirnega jezera zdi skoraj sončno. Iz dih jemajoče razgledne točke si privoščimo svež zrak in čudovit pogled na jezero ter okoliško pokrajino, le nekaj minut za tem pa smo že v topli kabini in hitimo proti Sloveniji.

Končno napoči trenutek, ko sedem tudi za volan. Avtomobil vsekakor ne skriva, da je nekaj posebnega. Že prijetno brbotanje popestri celotno izkušnjo, ki jo dodatno začinijo občasni pritajeni poki. Lahko si le predstavljate, kako je izgledala vožnja skozi sicer nič kaj prijetne ter številčne avstrijske predore. Pokanja in izjemne harmonije V12 vsekakor ni manjkalo! Prvič v življenju se mi je zdelo, da ima Avstrija med Salzburgom in Slovenijo premalo predorov. Na srečo je sledil še tisti najdaljši, karavanški.

Malo pred slovensko mejo pa nas čaka še preizkus štirikolesnega pogona, saj nas na lepem zasuje še sneg v kombinaciji z vetrom. “Snežni zameti, super!”, si mislim sarkastično, a ob vsej tej masi vetra sploh ne čutim, vožnja po zasneženi cesti pa je tudi povsem običajna. Sledi le še zadnji predor in že smo na drugi strani Alp. Vožnja po gorenjski avtocesti proti Ljubljani poteka brez problemov, za popestritev pa na vsakih nekaj minut z veseljem pritisnem na stopalko za plin, da v noč zagrmi najlepša simfonija in me močneje objame toplo usnje.
BMWBLOG - BMWstories - BMW M760Li V12 (39)

Še zadnji kilometri potekajo po Celovški cesti, kjer me premami funkcija Launch Control. Saj veste, v teoriji BMW M760Li xDrive do stotice potrebuje le 3,7 sekunde! In to je potrebno preizkusiti. Pogoji seveda niso bili idealni, saj mokra cesta in nizke temperature ne govorijo ravno oprijemu v prid. Pa vendar, izberem vozni način Sport, polovično izklopim DSC in menjalnik pretaknem v športni način. Polna zavora, poln plin, obrati narastejo, zastavica in napis Launch Control se izpiše…sunkovito spustim zavoro in vse ostale pustim daleč za seboj. Šele trenutek zatem lahko spet zadiham s polnimi pljuči, saj je bila sila pri speljevanju precej brutalna. Presenečen sem tudi nad ugotovitvijo, da ima M760Li xDrive toliko navora, da Launch Control izvede kar v drugi prestavi!

BMWBLOG-BMWstories-BMW-M760Li-V12-41 - clanekŽe od daleč zagledam najvišjo stavbo v BTC, Ljubljani ter celotni Sloveniji – Kristalno palačo, novi dom podivjanih poslovnih sedmic. Na varno in toplo odpeljemo vsa tri vozila in jim pomahamo v slovo. Sedmici sedaj že nestrpno pričakujeta kolege novinarje, ki ju bodo zapeljali na teste po Sloveniji in okolici.

Utrujeni in lačni si privoščimo še slastno večerjo in pokramljamo o celotni dogodivščini. Šele takrat izvemo, da se cena teh dveh vozil dviguje zares visoko v nebo, natančneje preko 275.000 evrov. A kupec, ki si želi takega prestiža ter izvrstnega bisera med motorji, bo vedel, da si lasti nekaj redkega in edinstvenega. Mi pa smo le veseli, da smo lahko bili del te izvrstne zgodbe.

Fotograf: Jan Gregorin

1 komentar

  1. Odličen članek! Celotna zgodba je predstavljena tako zanimivo in nazorno, da sem dobil občutek, kot da sem del družbe v sedlu bavarskih lepotic.
    Čestitke ekipi!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code