BMW ima trenutno na voljo kar konkreten arsenal kabrioletov. Obstajajo serije 4 kabriolet, serija 8 kabriolet, M4 kabriolet in BMW Z4 Roadster.

In dejstvo je, da je BMW vedno imel odlične kabriolete, ki segajo vse do tridesetih let prejšnjega stoletja, čeprav so to bili preprosti avtomobili, kot so različice serije 3 “zgoraj brez”. Oglejmo si torej nekaj najboljših BMW-jevih kabrioletov vseh časov. Ker jih je v zgodovini znamke ogromno, si oglejmo le tiste, ki zares izstopajo.

Vir: BMWBLOG.com

Vir: bringatrailer.com

Vir: bringatrailer.com

BMW Z1

Težko je govoriti o BMW kabrioletih, ne da bi omenili enega od številnih modelov »Z« in daleč najbolj zanimiv med njimi je originalni BMW Z1. BMW Z1 je debitiral leta 1989 in je bil fascinanten avtomobil, ko so ga prvič videli na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Vseboval je edinstveno oblikovano zunanjost, ki je bila narejena iz plastičnih karoserijskih plošč, ki jih je bilo dejansko enostavno odstraniti. BMW je trdil, da bi lahko odstranili vse plošče in jih zamenjali z različnimi barvnimi ploščami in imeli popolnoma nov avto v samo enem dnevu. Toda glavna točka so bila njegova navpično drsna vrata, ki so ob odpiranju zdrsnila v karoserijo. In lahko ste vozili s spuščenimi vrati, ki so z zgornjo stranjo navzdol ponujala več doživetja športnega avtomobila na prostem kot kateri koli drug avtomobil na cesti!

BMW Z8

Kot poklon klasičnemu BMW 507 so Bavarci zaposlili Henrika Fiskerja, da je zasnoval lep, dvosed, grand touring roadster in obljuba je bila uresničena. BMW Z8 je bil in je še vedno eden najlepših BMW-jev vseh časov z brezčasnim dizajnom.

Kar naredi Z8 še bolj posebnega, je dejstvo, da je imel pod osupljivo karoserijo v bistvu pogonski sklop E39 M5. Pod pokrovom je bil kar 4,9-litrski atmosferski V8, ki je proizvedel 400 »konjskih moči« in je bil povezan le s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Si danes lahko predstavljate udoben V8 s prosto dihajočim V8 in samo ročnim menjalnikom?! Ta neverjeten pogonski sklop v kombinaciji z enim najlepših dizajnov v zgodovini BMW zlahka uvršča Z8 v dvorano slavnih BMW kabrioletov ter modelov nasploh.

BMW 507

Ko je Fisker oblikoval osupljivega Z8, je bil zasnovan tako, da bi se poklonil BMW 507 iz petdesetih let prejšnjega stoletja. 507 je bil takrat, ko je debitiral, osupljivo lep avto in je še vedno najlepši avto v zgodovini BMW-ja. Na veliko žalost pa je BMW 507 bil izdan v napačnem obdobju – bil je predrag za proizvodnjo, ter tako kompleksen, da je bilo težko pridobiti nove dele ter ga vzdrževati, hkrati pa je bil nekoliko premalo zmogljiv za svojo ceno. Dejansko se je ideja zaključila s skorajšnjim kolapsom podjetja ter z enim največjih neuspehom v zgodovini znamke.

Vendar, če se ozremo nazaj, je bil BMW 507 tako čudovit in osupljivo preizkušen, da absolutno sodi na ta seznam. To je tudi avto, ki je za BMW resnično izstrelil kabriolete. Ni bil prvi BMW-jev kabriolet,  je pa ustvaril to zapuščino, po kateri se obračajo vsi kabrioleti današnjega časa in zato je bil Z8 zasnovan kot nekakšen duhovni naslednik legendarne petstosedmice.

Vir: BMWBLOG.com

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code