BMW serije 2 je "zgoraj brez" kot nalašč za poletno obdobje, ki bo letos očitno s seboj prineslo kar nekaj vroči dni. Njegovi privlačni poletni podobi pa se je tokrat na avanturi pridružil še nekaj mesecev starejši brat, BMW serije 2 Coupe.

Mali Bavarec s svojo kupejevsko podobo kupce privablja že približno leto dni in je nadomestil prejšno generacijo serije 1 Coupe, z letošnjim poletjem pa se mu je pri resnem osvajanju pridružil nič kaj sramežljivi brat, BMW serije 2 Cabrio. Z vetrom v laseh se je izkazal kot ležerni uživač, ki se ob morski obali, slikovitih jezerih ali barvitem podeželju lahko umirjeno vleče, kot da ima ves čas na tem svetu, ko pa zaide med ovinke, srčni utrip hipoma skoči nekam v anaerobno območje. Kabrio in Coupe sta dobra alternativa mogočnejši štirici, ki proti njima deluje že bolj resno in agresivno. Pa vendarle BMW serija 2 ponuja nekaj, kar noben drug bavarski model ne zmore. Igriv videz, ki z M paketom nekoliko bolj poudari športne obline, z zmogljivimi motorji pa ponuja bolj adrenalinsko in dinamično vožnjo je kot nalašč za ciljne kupce, ki naj bi bila populacija mladih odraslih. Seveda situacija kakršna v Sloveniji je, težko sledi nemški ideologiji… to pa ne pomeni, da kakšne dvojke ne boste srečali tudi na slovenskih cestah.

 

D3j4n - BMW_2_Cabrio-Finance (10)

Pri BMW vedno poskrbijo za atraktivni videz svojih vozil in težko najdemo model, ki nase ne bi pritegnil vsaj nekaj pogledov. Med njimi je tudi kupejevska serija 2, še za odtenek bolj atraktivna pa je njena enako dolga (443 centimetrov) kabrioletska različica – seveda s platneno streho, kot se za pravega predstavnika tovrstnih užitkov tudi spodobi. Verjeli ali ne, po slovenskih cestah se vozi več Active Tourerjev kot omenjenih športnežev, predvsem zaradi razlike v sami uporabnosti. Razlogov je več; dvojki nista med najlažjimi, saj ima že Coupe 1485 kilogramov, Cabrio pa še 145 kg več, pa vendarle ju to ne ustavi pri zmogljivosti, saj se na privlačnih ovinkih hitro spremenita v dinamična športnika. Drugi problem je prostornost, saj proti seriji 2 Active Tourer Coupe in Cabrio ne moreta konkurirati. Štirje sedeži in dvoje vrat, in še v majnših dimenzijah kot BMW serija 4 pove vse. Nekoliko neelegantno tlačenje na zadnje sedeže pa kmalu preseneti dejstvo, da tudi zadaj potniki lahko sedijo v udobju z dovolj prostora za noge. Kljub nekaterim šibkim točkam je pogled na oba, enega ob drugem – prava poslastica za oči. Prvi Sport line, drugi z M Sport paketom – oba pa v Glacier Silver končnem premazu, ki se ob umirjenih valovih Jadranskega morja izkaže kot odlična izbira barve karoserije.
D3j4n - BMW_2_Cabrio-Finance (21)

Družinski sliki zmogljivega dizelskega Coupeja in bencinskega športnega Kabrioleta bi se morala pridružiti le še nekoliko bolj umirjena brata, ki prej izgledata bolj kot bratranca: serija 2 Active Tourer in Gran Tourer. Vsekakor sta predstavnika športnejših različic modela bolj privlačna pravim ljubiteljem, ki še zmeraj stremijo za pogonom na zadnji kolesni par, veliko konjički pod pokrovom motorja in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki je skorajda brezhiben. BMW serija 2 s Coupejem in Cabriom na čelu ponuja mnogo, vendar ima takšen luksuz tudi primerno ceno. Bo serija 2 sčasoma prepričala tudi Slovence?

Popoln poletni večer smo zaključili z romantičnim pogledom na morje in izjemnimi silhuetami srebrno svetlikajoče bavarske elegance, več o zgodbi pa si lahko preberete na portalu Avto Finance.

Fotograf: Dejan

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code