Včeraj se je na edinem pravem dirkališču pri nas odvil že tretji letošnji trackday, ki pa je nastal v sodelovanju z avtomobilistično revijo Evo magazin zato je bilo vseskupaj nekoliko drugače.

Tretji trackday je pod streho! Vreme je bilo zopet vrhunsko, ravno tako lahko to rečemo tudi za vzdušje. Za razliko od prejšnjih dveh, je bil tokratni trackday organiziran v soorganizaciji z revijo Evo, udeležila pa sta se ga tudi Ford Slovenija in Tuschek Supercars, kar je še dodatno popestrilo dogodek. Skozi celoten dan so tako potekala žrebanja za vožnjo s Ford Mustangom in novo Fiesto ST, pod posebnim paviljonom pa ste si lahko ogledali tudi najnovejši izdelek slovenskega izdelovalca superšportnih avtomobilov – Tushek TS900h, ki s pomočjo audijevega osemvaljnika in dodatnih dveh elektromotorjev razvije kar 1400 konjskih moči, tehta pa še vedno le 1400 kilogramov.

”Tushek TS900h s pomočjo audijevega osemvaljnika in dodatnih dveh elektromotorjev razvije kar 1400 konjskih moči, tehta pa le 1400 kilogramov.”

Udeležba voznikov s svojimi avtomobili je bila izjemno velika. Za nekatere je bilo celo preveč avtomobilov saj asfaltna površina ob dirkališču le ni tako velika, da bi lahko sprejela toliko avtomobilov, kot so jih predvideli organizatorji. Smo pa vsaj videli izjemno raznovrstne avtomobile. Če so na prvih dveh trackdayih prevladovale le Honde in Renault Sport-i, pa smo včeraj lahko videli tudi ogromno avtomobilov ostalih znamk kot so BMW, Mercedes, Nissan, Toyota, Alfa Romeo in tudi ogromno pravih dirkalnikov.

Vsaj na sami progi, zahvaljujoč omejitvi maksimalnega števila avtomobilov na progi s strani organizatorjev, ni bilo pretirane gneče, vmes pa so vozili še dirkalniki podjetja LEMA Racing, ki se jih je dalo najeti. Enega sem preizkusil tudi sam in lahko potrdim, da je Suzuki Swift Cup ravno pravšnje orodje za to pisto. Majhen, lahek in okreten z dovolj ‘konjaže’, da na tem dirkališču doseže hitrosti blizu 160 kilometrov na uro, obenem pa ponuja tud veliko mero varnosti in dobro uravnoteženost, da tudi za popolnega začetnika ne bo preveč zahteven.

Dobri dirkašni ‘briefingi’ so poskrbeli, da večjih incidentov na progi ni bilo zato lahko rečem, da so vsi maksimalno uživali in dodobra izkoristili kapacitete našega edinega slovenskega dirkališča. Tak ‘naval’ voznikov in dirkačev je samo še en dokaz, da je zanimanje za tako vrsto dogodkov in takšen objekt pri nas ogromno, zato upamo, da se bo dirkališče Gaj razvijalo in širilo še naprej ter z njim tudi tovrstni dogodki. Morda pa le bomo nekoč dočakali, da se bodo uresničili vsi načrti investitorjev in bo dirkališče res lahko na polno zaživelno. Se vidimo naslednjič!

Fotograf: Luka Janežič

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code