BMW A-Cosmos je tokrat pripravil »pokušino« naelektrenih vozil in dal vpogled v elektrificirane modele bavarske pestre flote. Morda pa prihodnost le ni tako slaba…

Pravi navdušenci nad avtomobili bodo verjetno zmajevali z glavo, saj je ravno zvok bencinskega motorja eden izmed ključnih elementov užitka v vožnji. Kako naj torej prihodnost ne bi bila slaba, ko pa se nam iz dneva v dan bolj bližajo elektrificirana vozila?

BMW A-Cosmos nas je na svoj dogodek povabil prav z namenom izkušnje električnih in hibridnih vozil znamke BMW. Po prijetnem klepetu ob kavi nam je inštruktor g. Marijan Božič predstavil vse elektrificirane modele, ki jih BMW trenutno premore ter vso najnovejšo tehnologijo, ki je vgrajena v nova hibridna in električna vozila.

Ker je BMW i3 na trgu že nekaj časa je bil večji poudarek predvsem na hibridnih modelih, ki imajo v najnovejših modelih zares zanimivo tehnologijo in kažejo pravi potencial ter uporabno vrednost pri vsakodnevni uporabi.

Seveda je povečan domet vozil, serijsko je dodano hlajenje oz. gretje na mestu, med drugim pa je izstopala zanimiva funkcija Xtraboost pri najnovejšem hibridnem sistemu, v našem primeru v novi seriji 3 z oznako 330e. V teoriji to pomeni, da lahko avtomobil v načinu vožnje Sport pri pospeševanju od elektro motorja za 10 sekund prejme dodatnih 41 konjskih moči, kar je še posebej koristno pri pospeševanju. Seveda nas je mikalo, kako se stvar obnese v praksi. Po kratkem uvodu je sledila vožnja.

Na voljo so bila vozila znamke BMW; i3S, 225xe, 330e, 530e in 530e xDrive ter predstavnik znamke MINI, Countryman S E ALL4.

Na enourni testni vožnji smo preizkusili 3 modele; i3S, 330e in 530e xDrive. Kot je znano je i3S izredno poskočen, povsem električen avtomobil, ki v izvedenki »S« razvije 184 konjskih moči in preseneti s svojo okretnostjo ter predvsem pospeški. 530e xDrive postreže z veliko mero udobja in elegance, hkrati pa s sistemsko močjo 252 konjskih moči suvereno pospeši, ko si voznik tega zaželi (prioriteta hibrida je seveda tudi varčno in neslišno potovanje na elektriko).

Najbolj pa je definitivno presenetila povsem nova serija 3 v hibridni izvedenki 330e. Voznik nima nikakršnega občutka dodatne teže, podvozje je izredno izpopolnjeno, funkcija Xtraboost pa poskrbi za piko na »i«. Pospeševanje je tako suvereno, s pomočjo sistema Xtraboost pa zares preseneti.

Vsi trije modeli so odlični, vsak na svoj način. Petica kraljuje v poslovnem segmentu, kjer je poudarek na udobju in eleganci, i3S je pravi mestni malček, ki se dobro znajde tudi na zaviti cesti izven mesta, serija 3 pa je odličen vsestranski avtomobil, ki v zadnji generaciji še posebej prepriča s svojo izpopolnjeno vožnjo.

Po končanem dogodku sem si lahko odgovoril na vprašanje. Se res tako zelo bojimo elektrifikacije vozil? Ne, svet se premika naprej in tiste najbolj željne zvoka bencinskega agregata bodo hibridni primerki vozil še nekaj časa reševali pred popolno tišino iz izpušnih cevi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code