Da, kar med 380.000 in 480.000 evri naj bi odštel srečnež, ki bi želel ta teden na dražbi v Villa Erbi v Italiji kupiti in v svojo zbirko dodati ta unikaten in edini primerek tako tehnično kot stilsko za tisti čas zelo dovršenega modela iz vrst BMW.

Govora je o do sedaj skoraj nepoznanem BMW modelu, ki izhaja iz 70-ih let prejšnjega stoletja in so ga kreatorji poimenovali BMW-Glas 3000 V8 Fastback. “Glas” v imenu ponazarja ime podjetja, ki je avtomobil leta 1966 prvotno zasnovalo. BMW je nato model prevzel in ga razvijal pod imenom BMW-Glas. Ob tem je dobil svojo priložnost oblikovalec Pietro Frua, ki je zunanjost vozila nekoliko spremenil, ga dodatno približal tlom in mu dodal za tisti čas BMW-jevsko netipične linije, ki so poudarjale mehke zaključke, a so hkrati ohranile agresiven izgled. Pozabil pa ni niti na tisti najbolj prepoznaven element, ki se skozi obdobja znamke spreminja, vendar dá BMW modelom svoj čar in jih zaključi v celoto – tipične dvojne ledvičke, ki se bohotijo pod modro-belim bavarskim propelerjem.

1967-BMW-Glas-V8-Fastback-Frua

Pod pokrovom motorja najdemo 3,0-literski osemvaljnik, ki proizvede 160 konjskih moči; le-te so v pogonski sklop povezane preko 4-stopenjskega ročnega menjalnika. Spredaj je nameščeno neodvisno vzmetenje z dvojnimi prečnimi vodili in vijačnimi vzmetmi, De Dion zadnja prema ima nameščene listnate vzmeti in amortizerje, na vseh štirih kolesih pa so prisotne hidravlične kolutne zavore.

In zakaj takšna cena?

Kot že omenjeno, je to edini še obstoječi primerek, ki je bil naknadno prirejen pod skicirko Pietra Frua in je bil v letih od 1967 do 1969 zelo priljubljen in zaželen primerek na avto sejmih v Frankfurtu, Parizu, Ženevi in Barceloni, kjer je bil tudi prodan prvemu lastniku. Slednji ga je imel v lasti kar 20 let. Avtomobil je bil nato povsem restavriran in se danes z le 64,950 kilometri na števcu prodaja za vrtoglavo ceno. Verjetno je ravno slednja glavni razlog, da se na dražbi v Italiji kupec za eksotiko iz 20. stoletja še ni našel.

Ob takem znesku bi se sam sicer raje odločil za sodoben model M oddelka ali futuristični i8. Ali pa kar oboje. Pa vi? Ste zadosten pristaš vintage avtomobilov in so vam navedeni razlogi dovolj, da bi za tak unikat odšteli slabega pol milijona evrov?

Vir: RM Auctions, Sotheby's

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code