In ne, ne govorimo o fantastični iznajdbi Brucea Wayna. Namesto tega mislimo na BMW 3.0 CSL iz leta 1972. Na osnovi modela E9 2800 CS je bil 3.0 CSL uveden kot poseben homologiran BMW model za namene dirkanja v skupini 2 »European Touring Car Championship«. Leta 1974 je bil 3.5 CSL IMSA, ki ga vidite tukaj, izdelan za dirkanje BMW v razredu IMSA GTO. Avtomobil naj bi na začetku prihodnjega leta na dražbi objavilo avkcijsko podjetje Stratas Auctions.
Največja sprememba v primerjavi z originalnim avtomobilom, ki je dirkal v skupini 2 je poudarjena v imenu avta. Litoželezni blok DOHC I6 je bil ojačan iz 3-litra na 3,5-litra in tako omogoča impresivnih 440 “konjskih moči” pri 8600 vrtljajih na minuto. Tudi aerodinamični dodatki na vozilu, zaradi katerih je Batmobil zaslovel, so nekoliko bolj poudarjeni. Predni ‘spojler’ je globlji, zadnji ‘spojler’ je veliko večji, telo ni širše, vseeno pa ima nekoliko drugačno obliko.
Ta avtomobil je do zmage pilotiral britanski voznik Brian Redman na 12 urah Sebringa leta 1974, ene od prvih ameriških dirk, na kateri je kdajkoli tekmoval BMW-jev takrat nastajajoči vrhunski dirkaški oddelek. Ta primerek nikakor ni v popolnem stanju, saj ima bojne brazgotine, kot so razpoke v barvi in delih karoserije, ki dokazujejo, da je bil ta avto uporabljen za to čemur je sploh ogledal luč sveta. Tudi notranjost je povsem ‘gola’, ponekod se najde tudi nekaj rje.
Jasno je, da če želite Batmobile v brezhibnem stanju, boste morali iskati drugje. Če pa želite izjemno redek del dirkalne dediščine BMW-ja ter vrhunski avtomobil v katerem se ne boste počutili slabo, če boste konstantno na visokih vrtljajih, je to morda avto za vas!