Za vas smo fizično preverili kako poteka močno spremenjen postopek rednega servisiranja vaših BMW vozil.

Kot že vemo, je BMW poleg nekaterih tovarn iz preventivnih razlogov zaprl tudi večino svojih prodajnih salonov, kar pa ne pomeni, da vaši jekleni konjički zato ne morejo biti deležni rednih in izrednih vzdrževalnih posegov v povsem varnem okolju. Na podjetju A-Cosmos so iz tega naslova za svoje stranke pripravili izjemno varen postopek servisiranja vozil, ki upošteva vsa načela preprečitve fizičnih stikov z zaposlenimi in vzdrževanja primerne varnostne razdalje. Sami smo šli preverit, kako zadeva funkcionira v praksi in lahko zagotovimo, da ni prav nobenega razloga za skrb, saj omenjeni postopek upošteva vsa preventivna in varnostna priporočila, poleg tega pa je še precej zanimivejši kot ponavadi!

1. Stranka pripelje avtomobil

Ko stranka pripelje avtomobil na servis, ga pusti na enem izmed dveh parkirnih mest, namenjenih izključno sprejemu v servisno delavnico ter odpre prav vsa vrata na avtomobilu. Zatem stopi do sprejemnega pulta kjer odda ključe in pokliče servisnega sprejemnika s katerim se po telefonu dogovorita za potek in okvirno trajanje vzdrževalnih del, ki bodo izvedena. Servisni sprejemnik takoj odpre delovni nalog, stranka pusti ključ na zato namenjenmu pultu in že lahko odide.

V primeru dežja se avtomobil pusti v sprejemnici, kjer se ga temeljito prezrači s samostoječimi ventilatorji, ki so obrnjeni tako, da pihajo ven iz delavnice.

Kako to izgleda v praksi, si lahko ogledate v spodnji galeriji…

2. Servisni delavec temeljito razkuži celoten avtomobil

Po odprtju delovnega naloga, servisni delavec v polni zaščitni odpravi prevzame ključe in odide do avtomobila. Tam ga še pred premikom v delavnico temeljito razkuži in pusti zračiti še vsaj nadaljnjih 20 minut, zatem pa v vozilo namesti še plastične zaščite za volanski obroč in sedež. Avtomobil je tako končno pripravljen za sprejem v servisno delavnico.

Kako to izgleda v praksi, si lahko ogledate v spodnji galeriji…

3. Servisiranje vozila

Samo servisiranje vozil poteka po ustaljenih tirnicah, kar pomeni storitev na najvišjem nivoju. Če karkoli, se sedaj lahko vašemu avtomobilu še toliko bolj posvetijo, saj je število naročenih avtomobilov vseeno manjše kot ponavadi. Tudi s klasičnimi rezervnimi deli ni težav, zato je bojazen, da bi v teh težkih časih ostali še brez jeklenega konjička popolnoma odveč.

4. Po zaključenih delih

Takoj po zaključku vzdrževalnih del na vašem avtomobilu servisni delavec, ki zopet nosi polno zaščitno opremo vrne avtomobil na mesto prevzema, odpre vsa vrata, odstrani plastične zaščite in avtomobil ponovno razkuži. Zatem avtomobil zopet pusti zračiti vsaj 20 minut, med tem časom pa servisni sprejemnik že obvesti stranko, da je avtomobil pripravljen na prevzem.

Kako to izgleda v praksi, si lahko ogledate v spodnji galeriji…

5. Prevzem avtomobila in oblika plačila

Stranka se ob prihodu odpravi direktno v sprejemni prostor, kjer jo na posebej urejenem plačilnem pultu  že čakajo ključi avtomobila in zaključen delovni nalog. Po pregledu poteka del na vozilu ostane le še plačilo, ki se opravi izključno preko POS terminala. Ta je nameščen na istem plačilnem pultu kot delovni nalog in razkužilo, ki poskrbi, da tudi pri vnašanju PIN kode ne more priti do prenosa virusa.

Kako to izgleda v praksi, si lahko ogledate v spodnji galeriji…

Postopek je tako zaključen, servis na vašem avtomobilu je narejen, vi pa dejansko niste mogli priti v stik z nobenim zaposlenim. Tega postopka se v času kriznih ukrepov pri BMW A-Cosmos tudi brez izjeme držijo, saj bodo le tako lahko nemoteno opravljali storitve servisa in popravil tudi v prihodnje.

Mi take ukrepe pozdravljamo z odprtimi rokami in si obenem želimo, da bi vsa podjetja, ki v teh časih še delajo uvedli podobno stroge varnostne ukrepe, ki so namenjeni tako vašemu zdravju, kot tudi zdravju vseh zaposlenih.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code