Čeprav se rivala pod pokrovom motorja razlikujeta, je primerjava neizbežna. Zakaj? Obe vozili uporabljata štirikolesni pogon, laserske žaromete, karbonsko ojačano plastiko in konec konev tudi osmico v imenu.

Že čez nekaj dni bo na ženevskem avtomobilskem salonu predstavljen novi 2015 R8, s prvimi fotografijami pa so nas pri Audiju presenetili že včeraj, to pa je tudi popolna priložnost, da Audijevega športnika primerjamo z BMW i8. Res je da pod pokrovom motorja R8 skriva mogočen V10, ki proizvede od 540 do 610 konjskih moči (odvisno od izvedbe), vendar bo kmalu na voljo tudi pod oznako e-tron. Prav ste slišali, R8 bo imel tudi popolnoma električno različico – tokrat zares. R8 e-tron je bil predstavljen že nekajkrat, prvič pa na frankfurtskem avtomobilskem salonu leta 2009.

Že takoj opazimo podobnost med znamkama, za primer lahko vzamemo plastiko ojačano z ogljikovimi vlakni (CFRP), ki jo uporablja tudi bavarski hibrid. R8 je bo sicer uporabljal nekoliko manj, iz CFRP-ja bo le del karoserije. Tudi laserske luči so svoj dom našle tako v R8 kot tudi v i8. V osnovi oba svetita z LED lučmi, za dolge pa uporabljata lasersko tehnologijo, ki temo pretrga brez kakršnih koli težav.

Produkcijski V10 izvedbi poganja standardni Quattro štirikolesni pogonski sistem, pri električnem e-Tronu pa bo pogon na zadnjem kolesnem paru. Zaradi izpopolnjene litij-ionske baterije proizvajalec obljublja električni doseg približno 420 kilometrov, sto odstotkov baterijske kapacitete pa naj bi bilo napolnjene v manj kot dveh urah. Vendar električni Audijev športnik ne bo na voljo v konvencionalni prodaji – namenjen bo le izbranim kupcem in bo z začetkom letošnjega poletja izdelan le po naročilu (verjetno zaradi njegove vrtoglave cene). Do stotice bo potreboval nekoliko več, kot njegov bencinski dvojček, njegov čas je ocenjen na približno 3,9 sekunde.

Audi se je novega R8 lotil resno, njegova zmogljivost se je drastično izboljšala, saj do stotice z bencinskim V10 potrebuje le 3,2 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je omejena na 330 km/h. Bavarskega hibrida bi lahko nekako umestili med Audijev V10 in med e-tron saj uporablja bencinski 1,5-litrski trivaljnik, ki proizvede 231 konjskih moči, povezan pa je z električnim motorjem s katerim skupaj proizvede 362 KM, do 100 km/h pa potrebuje 4,4 sekunde.

Ker BMW i8 le s težavo konkurira tako močnemu R8, bavarsko podjetje že načrtuje močnejšo različico, imenovano i8S. BMW M100 i8S ne bo le izgledal bolj športno, vendar bo pod svojim pokrovom skrival tudi večji motor. Električni motor bo namesto 131 konjskih moči proizvedel 204 KM, motor z notranjim izgorevanjem pa bo povečan na 2,0-litrski štirivaljnik, ki bo proizvedel okoli 286 konjskih moči. S takšno zmoglivostjo pa bi se s približno 3,5 sekunde do 100 km/h že bolj približal Audijevemu R8.

BMW-i8S-

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code