Še v razredu redkih bavarcev redek primerek, 1991 serija 8 Alpina se pojavi na spletu, kjer zanj pri podjetju Hemmings zahtevajo petinsedemdeset tisoč ameriških dolarjev.

Američani si še posebej manejo roke, saj sta pri njih na celi celini le dva takšna primerka. Alpina B12 5.0, osnovana na E31 850i na spodnjih fotografijah je bila sicer uvožena iz Japonske, njena Diamant Schwarz kovinska barva pa se lepo ujema z Nappa/Schwarz usnjeno nostranjostjo. Tako kot ime 5.0 narekuje, osmico poganja 5,0-litrski V12, ki proizvede 350 KM (257 kW) in 470 Nm navora.

Ko je prvič zapeljal iz proizvodnje povsem svež in nov, je do stotice potreboval 6,8 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je bila izmerjena na 280 km/h, kar ni slabo za skoraj četrt stoletja staro vozilo. Dobra novica je tudi, da dotičen avtomobil nima prevoženih veliko kilometrov: samo dobrih 45 tisoč. Problem nastane precej pri porabi, ta ni prilagojena trenutnim razmeram cen goriv. Poraba V12 osmice namreč znaša približno 19,4 litrov na 100 kilometrov.

Torej poleg stroškov zavarovanja in registracije, ki se dvignejo v nepredstavljive višave, problem nastane še pri ceni. 75 ameriških tisočakov, oziroma 68.400 evrov za takšno zverino vseeno je preveč. Prodajalca pa verjetno rešuje njena redkost, zaradi katere bo osmica nedvomno prodana kakšnemu bogatemu zbiratelju.

Si ga želite? Svojo ponudbo lahko oddate TUKAJ!

2 KOMENTARJI

  1. Edino kar je ok pri tem autu so Alpina platišča.Vse ostalo je za v muzej Ta avto ne troši niti približno 19,4 l/100 km ampak z polnim tankom – točno 100 litrov prevoziš, če voziš res kot po jajcih dobrih 330 km. Povprečje okrog 30 l/100 km. Če pa imaš bolj težko nogo pa težko prevoziš 250 km. Tolko glede tega. Da pa je bil aristokratski to pa je res bil. Ampak bil. Če že BMW E31 potem edino 840 z V 8. To pa ja.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code