BMW Selmar postaja novi in ekskluzivni zastopnik za AC Schnitzer na slovenskem trgu. Nemška tuning hiša je specializirana za znamke BMW, MINI in Land Rover, za katere ponuja pester nabor izdelkov s področja optimizacije moči(chip tuninga), izpušnih sistemov, platišč, izboljšav podvozja, aerodinamičnih dodatkov in dodatkov za notranjost vozila.

BMW Selmar je trenutno najstarejši BMW center v Sloveniji, ki v Celju deluje že več kot 20 let. Kasneje so odprli tudi salon v Mariboru, kjer smo se predstavniki sedme sile zbrali na predstavitvi novega sodelovanja. Slovenija je namreč dobila lastnega zastopnika za znamko AC Schnitzer, torej priznano nemško “tuning” hišo, ki je na podoben način prisotna že v skoraj 60 državah po svetu. Podjetje iz Aachna je specializirano zlasti za BMW, so pa v svojo ponudbo vpeljali tudi produkte za znamki MINI in pred kratkim še Land Rover. Trenutno lahko kupci izbirajo med kar 2.500 različnimi visoko-kvalitetnimi izdelki, z vgradnjo katerih se ohrani tudi tovarniška garancija proizvajalca. Poleg tega Nemci zagotavljajo garancijo do 5 let na svoje izdelke.

Ves razvoj in izdelava potekata v Nemčiji pod sloganom “iz motošporta na cesto”, kot se tudi spodobi za podjetje, ki je locirano praktično v sredini med slovitima Nürburgringom in Spa-Francorchampsom. To sta tudi glavna testna centra za vse izdelke, ki jih AC Schnitzer ponuja, saj v podjetju zahtevajo, da je kvaliteta enakovredna ali višja od originalnih BMW komponent. Obsežne izkušnje s slovite Nordschleife znajo še kako unovčiti, saj imajo v lasti kar nekaj rekordov. Med njimi je celo rekord za najhitrejšega cestnega BMW-ja na Nürburgringu, saj je njihov model ACL2, narejen na osnovi standardnega M235i, krog odpeljal v času 7:25,8. Za primerjavo, to je 13 sekund hitreje od Ferrarija 458 Italia.

V Mariboru sta nas v imenu podjetja Selmar d.o.o. pozdravila g. Uroš Seles, direktor družbe, in g. Rok Gričnik, direktor mariborske poslovne enote. Pojasnila sta nam, da želijo svojim strankam v premium segmentu vozil ponuditi nekaj več in jim omogočiti uresničitev želje po individualizaciji vozila. Ključno je, da z vgradnjo izdelkov AC Schnitzer lastniki ne izgubijo nobenih pravic do uveljavljanja tovarniške garancije na vozila, hkrati pa je asortiman nemškega tunerja tako širok, da vsakdo z lahkoto najde nekaj zase. Dodajata, da gre za nišne izdelke, za katere nimajo natančno določenih pričakovanj glede prodaje, temveč gre bolj za nudenje ekskluzivnih dodatkov z namenom višjega zadovoljstva strank. Kljub temu je videti, da povpraševanje obstaja, saj smo že lahko občudovali BMW X5 in i3, opremljena z nekaterimi aerodinamičnimi dodatki po željah lastnikov. Prav tako so nam na Selmarju v Celju potrdili, da so že prodali nekaj avtomobilov s Schnitzerjevim paketom povečanja moči.

Besedo je nato prevzel Martin Fräntzen, predstavnik družbe AC Schnitzer. Poudaril je, da so veseli sodelovanja z močnim in velikim partnerjem v Sloveniji in nam predstavil zgodovino, filozofijo in produktne skupine podjetja. Glavno gonilo AC Schnitzerja je preseganje standardov. Podjetje je sprva ponujalo platišča, ki so pred dobrimi tridesetimi leti imela premer 14″, medtem ko dandanes segajo vse do 23″. Še vedno pa večina modelov temelji na 5-krakem dizajnu, kateremu so zvesti od samega začetka.

Velik del posla danes predstavljajo aerodinamični dodatki, ki jih pod vodstvom italijanskega mojstra prav tako razvijajo v Nemčiji. Zasnovani so kot računalniški renderji, ki jih nato pretvorijo v glinen model, tega pa skenirajo za 3D procesiranje. Končni izdelki so nato narejeni iz posebne umetne mase, imenovane PU-Rim ali ogljikovih vlaken. Vedno se držijo načela, da oblika sledi funkcionalnosti. Kot eno glavnih prednosti izpostavljajo, da je možno kupiti kompletne kite ali le posamezne dodatke, npr. spojler, podaljšek odbijača ali difuzor. Zelo pomembni so jim izpušni sistemi, ki so narejeni iz nerjavečega jekla, enako kot vsi ostali izdelki znamke pa imajo TÜV certifikat, torej je možna homologacija in cestna uporaba. Pri izboljšavi podvozja vozil sledijo cilju povečanju vozne dinamike brez žrtvovanja udobja v vožnji, oziroma kot temu pravijo sami “raje hitro kot trdo.” Znižanje podvozja je zato prilagojeno optimalnim voznim lastnostim.

Morda najbolj poznan produkt renomirane nemške predelovalne hiše pa so paketi za povečanje moči. V praksi to pomeni dodaten računalnik, za pravilno vgradnjo katerega so Selmarjevi servisni mojstri opravili posebno izobraževanje. AC Schnitzer povečanje moči obdrži na zmerni ravni (npr. na M4 se moč poveča za 79 KM), saj na ta način zagotovijo trajnost in (skoraj) nespremenjene emisije CO2. Z vgradnjo Schnitzerjevega performance paketa se ohranijo tudi vsi varnostni sistemi in regulatorji, ki jih je v avtomobil vgradil proizvajalec.

Najboljši BMW tuner po izboru nemških medijev že zadnjih 14 let in 3. največja nemška tuning hiša (za Brabusom in ABT) ter njihov slovenski zastopnik sta nas nato popeljala v salon, kjer so slavnostno odkrili izjemno atraktivnega BMW serije 5, opremljenega s celo paleto AC Schnitzer dodatkov. Mednje spadajo sprednji odbijač s podaljškom, stranski pragovi, zadnji odbijač z difuzorjem, izpušni sistem, platišča, 30mm znižano podvozje ter 2 zadnja spojlerja – strešni in na prtljažniku.

Mi smo bili navdušeni, vi pa si oglejte galerijo in nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.

AC Schnitzer dodatki so ekskluzivni v pravem pomenu besede, zato masovna prodaja ne paše v koncept niti je ne gre pričakovati, a bomo zato še toliko bolj veseli, ko bomo na cestah opazili kakšnega BMW-ja ali MINI-ja, ki bo diskretno, a za pozorno oko še kako izstopal zahvaljujoč predelavi, ki jo odslej lahko opravite v obeh BMW Selmar centrih.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code