Spet slab razplet za BMW in to že tretje leto zapored. Letošnji dogodek Poslovni avto leta 2018, ki ga organizirajo Avto Finance, nam je razkril, kateri so vodilni avtomobili v štirih kategorijah. Namig: med njimi žal ni BMW.

Letošnji dogodek Poslovni avto leta 2018 je potekal pred čudovitim dvorcem Lambergh v Begunjah na Gorenjskem. Kot že tradicionalno, se je vse skupaj začelo odvijati, ko je sonce leglo k počitku. Ga. Bernarda Žarn je napovedala prve goste; to so bili predsednica uprave Generali Zavarovalnice, dolgoletnega pokrovitelja izbora PAL, govorniki in drugi nastopajoči. Za prijetno glasbeno ozadje je poskrbela pevka Vesna Zornik s podporo basista Roberta Jukiča in harmonikarja Marka Brdnika. Pravi plesni spektakel pa je pripravila odlična flamenko plesalka in koreografinja Ana Pandur, ki ta španski umetnostni ples združuje s sodobnim plesom, gledališčem in glasbo.

Po uvodnih nagovorih in umetniškemu prispevku je sledila naznanitev 20 pločevinastih lepotcev, ki so se potegovali za laskave naslove. Tako bralci kot komisija so lahko izbirali med štirimi kategorijami vozil: EKO avto leta, Službeni avto leta, Poslovni avto leta ter Managerski avto leta 2018.

Kategorija EKO avto leta 2018:

  • BMW i3,
  • Hyundai Ionic plug-in hibrid,
  • Nissan Leaf,
  • Toyota Yaris hibrid,
  • Volkswagen e-Golf.
Kategorija Službeni avto leta 2018:

  • Ford Fiesta,
  • Honda Civic,
  • Peugeot 308,
  • Suzuki Swift,
  • Volkswagen Polo.
Kategorija Poslovni avto leta 2018:

  • Mazda CX-5,
  • Opel Grandland X,
  • Peugeot 5008,
  • Škoda Kodiaq,
  • Volvo XC60.
Kategorija Managerski avto leta 2018:

  • Audi A8,
  • BMW serije 5 in 6 Gran Turismo,
  • Lexus LS,
  • Mercedes-Benz CLS,
  • Mercedes-Benz S.


Letošnji zmagovalci izbora PAL v štirih kategorijah:

EKO avto leta 2018  –  NISSAN LEAF

“Nissan Leaf je po sedmih letih prvič uradno zapeljal na naš trg in poskrbel za resnično izjemen nastop. Novi Leaf ima doseg 378 kilometrov, ugodno ceno dobrih 26 tisoč evrov in udobje ter tehniko, ki je primerljiva s povsem klasično gnanimi avtomobili. Brez dvoma je najboljši EKO avto na trgu.”

SLUŽBENI avto leta 2018  –  VOLKSWAGEN POLO

“Volkswagen Polo je za marsikoga ljubezen na drugi pogled, saj šele podrobna analiza in spoznavanje dokažeta njegove prednosti. Deluje majhen, a je zelo prostoren. Zdi se drag, a je res dobro opremljen in zelo razumen nakup. Tehnično pa je skorajda brezhiben.”

POSLOVNI avto leta 2018  –  ŠKODA KODIAQ

“Tržni fenomen po imenu Kodiaq pravo podobo pokaže tudi v praksi. Največji škodin SUV je velik, prostoren, zelo uporaben, tehnično skorajda brezhiben, po želji tudi robusten in zmogljiv na terenu in obenem cenovno tako privlačen, da na stranski tir postavi tudi tekmece znotraj hiše Volkswagen.”

MANAGERSKI avto leta 2018  –  MERCEDES-BENZ razred S

“Mercedes-Benz razreda S ostaja pravi kralj direktorskega oziroma menedžerskega razreda. V osveženi različici pa je še bližje sanjam voznika in sopotnikov na prostornih zadnjih sedežih. Za dobrih sto tisočakov vam S prinaša razkošje prepredeno s klasiko, ki se zdi večna.”

Še posebej napet je bil izbor Managerskega avta leta, kjer se je za svoje mesto potegoval bavarski BMW serije 5/6 Gran Turismo. Po mnenju novinarjev je namreč prejel kar 12 točk, žal pa je bil manj prepričljiv po izboru bralcev (4 točke). Mercedes-Benz razreda S je tokrat od novinarjev prejel le 6 točk, od bralcev pa 12 točk. Ker pa govorimo o Managerskem avtu leta, imajo največ besede pri tem prav managerji, kupci teh vozil. Po temeljitem preizkusu vozil so se tudi slednji dokončno odločili, da 12 točk podarijo trokraki zvezdi oz. avtomobilu Mercedes-Benz razreda S in tako se je prav ta s 30 pridobljenimi točkami brez odlašanja povzpel na prvo mesto.

BMW je tako ostal brez lovorike že tretje leto zapored. Sami smo sicer mnenja, da gre pri BMW serije 5 in 6 Gran Turismo za izvrstna avtomobila, s čimer se strinjajo tudi kolegi novinarji, ki so jima podelili 12 točk. A v segmentu Managerski avto leta je serija 5 očitno prenizek razred vozila in ne nudi zadostnega udobja, prestiža in prostora. Bolj smiselni tekmec Mercedesovemu razredu S bi bil seveda BMW serije 7, vendar se zaradi določenih pravil žal ni mogel uvrstiti v izbor.

Odlična serija 5/serija 6 Gran Turismo je tako letos ponovno zaključila na nehvaležnem drugem mestu. Bi se BMW drugo leto po prenovljeni seriji 7 lahko ponovno zavihtel na sam vrh? Bo pokazal, da se zna upreti močni konkurenci iz Stuttgarta? Mi verjamemo, da je tega povsem zmožen!

Mimogrede, Mercedes-Benz, Škoda, Nissan in Volkswagen, iskrene čestitke!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code