BMW je posodobil hibridno serijo 5 in vam dal še več razlogov, zakaj predstavlja odlično alternativo dizelskemu 530d.

Glavni dve novici sta seveda večja baterija in novi štirikolesni pogon xDrive, ki je v hibridni seriji 5 na voljo prvič. Zahvaljujoč napredku v tehnologiji izdelave baterij, so v isto fizično obliko sedaj spravili 12 kWh baterijo, ki predstavlja skoraj 30 odstotno povečanje kapacitete v primerjavi s staro, ki je ponujala 9,2 kWh. To pomeni, več električnega dosega brez poseganja v prtljažni prostor. Po WLTP testnemu ciklu sedaj obljubljajo do 57 kilometrov električnega dosega pri različici z zadnjim pogonom in 53 kilometrov pri različici s štirikolesnim pogonom.

Posodobljeni BMW 530e, lahko na navadni vtičnici sedaj napolnemo v manj kot šestih urah, tri ure in 35 minut pa bo trajalo v kolikor uporabljate BMW I Wallbox. Poleg nove baterije, so z najnovejšo eDrive tehnologijo posodobili tudi pogonski sklop, ki jim je omogočila znižanje porabe in izpustov CO2 za kar 20 odstotkov. Teorija pravi 1,6 litra na 100 prevoženih kilometrov ter 36 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

Tako kot prej 530e poganja enak 2.0 litrski turbobencinski štirivaljnik, ki razvije 181 konjskih moči, v pomoč pa mu je še dodatni elektromotor, ki razvije 113 konjskih moči. Navedena sistemska moč tako znaša 252 konjskih moči in 420 Nm navora, kar navkljub nekoliko večji teži omogoča zavidljive zmogljivostne številke. S pospeškom do stotice namreč opravi v vsega 6,1 sekunde, končna hitrost pa znaša 235 kilometrov na uro (140 kilometrov na uro v samo električnem načinu). Že prej nam je bil BMW 530e izjemno všeč, sedaj pa je očitno le še boljši.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code