BMW M8 še ni bil dobro predstavljen, mi pa že imamo cene osnovnih različic in vse dodatne opreme za slovenski trg.

BMW M8 se je takoj po predstavitvi zavihtel na sam vrh ponudbe najmočnejše črke na svetu, s čimer sovpada tudi njegova cena. Vedeli smo, da ne bo poceni pa vendar so nas končne številke še vedno presenetile, saj bo že osnovna različica kupeja stala več kot 204 tisočakov, kabriolet pa bo še dobrih 8 tisočakov dražji.

Seveda ne pozabimo, da vsi hočemo seveda najmočnejšo in najhitrejšo različico, kar pomeni obvezen Competition paket, ki pa tudi ravno ni poceni. Kaj poceni, stane toliko kot precej dobro opremljen avtomobil golfovega razreda. Pri kupeju vas bo Competition paket olajšal za 19.177€, pri kabrioletu pa za kar 20.633€. Pa ne mislite, da je to konec dragih dodatkov. Zagotovo boste želeli velikega bruta tudi dobro ustaviti, za to pa potrebujete še M Carbon keramične zavore, ki vašo denarnico olajšajo še za 10.681€, ali ste morda audiofil in si boste omislili 5.600€ vreden Bower&Wilkins Diamond zvočniški sistem.

BMW M8 Coupe = 204.600,00 eur

BMW M8 Coupe Competition = 223.777,00 eur

BMW M8 Cabrio = 212.800,00 eur

BMW M8 cabrio Competition = 233.433,00 EUR

Kakorkoli že v kolikor vas nekoliko zanese in na koncu ugotovite, da ste skonfigurirali popolnoma opremljen BMW M8 Competition Coupe, vas bo ta stal nekaj manj kot 258 tisočakov!! Pa ne mislite, da je ta najdražji, saj bo ljubitelje brezstrešnih vozniških izkušenj njihova razvada še bolj udarila po žepu. Kabriolet različica je namreč že v osnovi dražja, dražji pa je tudi Competition paket. Ostala oprema stane bolj ali manj enako, kjer še najbolj odstopa cena prej omenjenega vrhunskega Bower&Wilkins zvočniškega sistema, ki je v tem primeru celo več kot tisočaka cenejši. Polno opremljeni BMW M8 Competition Cabrio tako stane neverjetnih 266.718€! 

Da to ceno vsaj malo upraviči se pod pokrovom skriva 4,4-litrski TwinPower Turbo osemvaljnik, ki razvije 600 konjskih moči v osnovni različici in 625 konjskih moči v kolikor je avtomobil opremljen s Competition paketom. To mu omogoča pospešek do stotice v izjemnih 3,3 sekunde (3,2 sekundi s Competition paketom), pri čemer je kabriolet za stotinko počasnejši.

Kakorkoli že je BMW M8 zagotovo ultimativni M avtomobil, vendar vseeno menimo, da je enostavno predrag. No ja v času ko običajna dizelska ‘trojka’ lahko stane 70-80 tisočakov, morda tudi to ni pretirano.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code