Kot prvi v Sloveniji vam razkrivamo cene BMW X3M in X4M, ter tudi cene vse dodatne opreme.

Kot že vemo ju povsem novi 3.0 litrski šestvaljnik, ki proizvaja kar 480 konjskih moči in 600 Nm navora. Ta je povezan z osem stopenjskim M Steptronic avtomatskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki večji poudarek daje na zadnji kolesni par. To obema modeloma omogoča pospešek do stotice v vsega 4.1 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 280 kilometrov na uro. V primeru izbire opcijskega Competition paketa, ki sedaj vemo, da stane precej zajetnih 9.394€, pa kupec dobi  kar 510 konjskih moči in enakih 600 Nm navora. To je dovolj za točno štirisekundni pospešek do stotice, medtem ko se končna hitrost z opcijskim M Driver’s paketom poveča na 284 kilometrov na uro.

Vse to smo do sedaj že vedeli, nismo pa vedeli, koliko bosta oba modela pri nas sploh stala. Sedaj imamo odgovor za vas. V osnovni obliki bo BMW X3M stal 110.900€, X4M pa bo dobra dva tisočaka dražji. Če menite, da je to veliko počakajte, da nanju naložite še vso dodatno opremo. Te je lahko pri ‘običajnih’ različicah za slabih 34 tisočakov, pri različicah s Competition paketom pa je lahko dodatne opreme tudi za več kot 36 tisočakov.

Zanimivo je, ko začnemo stvari gledati pobližje. Ugotovimo, da so cene dodatne opreme pri X3M in X4M praktično identične. Tako boste ne glede na opremljenost v primeru, da so vam bolj pri srcu kupejevski SUV-i vedno plačali tista začetna dva tisočaka več. Še bolj zanimivo pa je, ko začnemo primerjati običajne različice s tistimi, ki nosijo oznako Competition.

Competition paket, ki stane preko devet tisočakov namreč poleg prirastka moči in dodelanem podvozju, k avtomobilu prinese tudi širok nabor standardne opreme, ki je pri običajni različici na voljo za doplačilo. Pri polno opremljenih različicah je tako končna razlika v ceni zgolj dobra dva tisočaka in ne začetnih devet. Samo ugibamo pa vendar se upamo staviti, da bo večina prodanih modelov X3M in X4M nosilo oznako Competition.

Če si nekoliko pogledamo še najdražje in najcenejše kose dodatne opreme lahko na enem koncu spektra najdemo seveda Competition paket, ki je s ceno 9.394€ najdražji, potem mu s 6.249€ sledi pet letni All Inclusive Plus paket ter njemu pripadajoči 4.121€ vredni Repair Inclusive paket, ki ravno tako velja 5 let. Že samo te trije kosi dodatne opreme bodo vašo denarnico olajšali za slabih 20 tisočakov. Po drugi strani pa imamo paket za kadilce, ki stane zgolj 44€ in verjetno mnogo bolj zaželjena akustična zasteklitev, ki za borih 221€ poskrbi za prijetnejšo in tišjo vozniško izkušnjo brez šumenja tudi pri višjih hitrostih. Kaj pravite, je to enostavno preveč denarja za ta dva modela ali ste pričakovali, da bosta še dražja? Prodaja pri nas bo stekla šele v jeseni, do takrat pa dobro premislite kakšnega si boste sestavili.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code