BMW je nedavno tega predstavil najmočnejšo izvedenko nove generacije BMW X5 M, mi pa vam tokrat kot prvi razkrivamo njegovo ceno in ceno dodatne opreme v Sloveniji.

BMW X5 v novi generaciji predstavlja izjemno dovršen, zmogljiv in estetsko privlačen SUV, kar se odraža v prenekaterih nagradah in zmagah na primerjalnih testih. Vseeno nekatere stranke želijo še več in to jim je BMW z izidom različice X5 M, tudi omogočil. Pod pokrovom motorja se vrti 4.4 litrski TwinPower V8 pogonski agregat, ki v osnovni različici proizvaja kar 600 konjskih moči in 750 Nm navora. Ta je spojen z osem stopenjskim M Steptronic avtomatskim menjalnikom, ki skozi posebno dodelan štirikolesni pogon moč pošilja na vsa štiri kolesa, pri čemer pa mu pomaga tudi aktivni M diferencial.

Tisti še bolj zahtevni lahko avtomobil opremite tudi s 16.142 € vrednim Competition paketom, ki poleg aerodinamičnih dodatkov poskrbi še za 25 konjskih moči večjo moč in desetinko hitrejši čas do stotice, ki tako znaša vsega 3,8 sekunde. Seveda vse to ni ravno poceni, vseeno pa nad ceno osnovnega modela, ki znaša 167.650 € niti nismo tako presenečeni. Bolj se nam zdi spornih za preko 61 tisoč evrov dodatne opreme in to na različici, ki naj bi že tako ali tako predstavljala vrh ponudbe.

Se sprašujete od kot tolikšna številka? Največji strošek je gotovo prej omenjeni Competition paket, sledita pa mu Bower & Wilkins Diamond zvočni sistem, ki vas bo olajšal za 5.462 € ter Repair Inclusive paket brezplačnih popravil za prvih 5 let oziroma 200 tisoč prevoženih kilometrov. Ob podrobnejšem pregledu seznama niti ne najdemo drugih ekstremno dragih dodatkov kot so karbonsko keramični zavorni sistem pri nekaterih M avtomobilih, temveč je seznam dodatne opreme enostavno tako dolg, da skupna cena na koncu znese skoraj 230 tisočakov. 

Se je BMW “zmešalo”, ali je po vašem mnenju tak avtomobil vreden tega denarja?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code