BMW je ravnokar predstavil še tretjega predstavnika linije Gran Coupe. Tokrat je tretma štirivratnega coupeja prvič v zgodovini doletel najmanjšo serijo 2.

Limuzine zagotovo nimajo več take moči in dominance, kot so jih imele nekoč, saj jih čedalje bolj zamenjujejo popularni crossoverji in SUV-i. No BMW in še nekaj drugih tekmecev meni, da v kolikor limuzini dodaš nekoliko estetskega navdiha športnega coupeja, le ta postane potencialnim kupcem mnogo privlačnejša izbira.

Podobni avtomobil s strani BMW-ja smo sicer v preteklosti že videli v obliki limuzinske serije 1. Le ta se je na žalost prodajala le na Kitajskem, BMW serije 2 Gran Coupe pa bo globalni avtomobil.

BMW Serije 2 Gran Coupe je direktni tekmec že uveljavljenega Mercedes Benz CLA, tako kot mercedes pa ima tudi BMW pogon speljan le na prednji kolesni par (ali na vse štiri) in ne na zadnjega kot klasična serija 2. Razlog je v temu, da s slednjo sploh ni v ‘sorodu’ temveč izhaja iz enake platforme kot modeli X1, X2 ter nova serija 1.

Oblikovalci so navdih črpali pri večji seriji 8 Gran Coupe, pa vendar so bili zaradi same platforme mnogo bolj omejeni kot pri sledjemu, kar je pri končnem videzu takoj razvidno. V Dolžino sicer meri 4.526 milimetrov, v širino 1.800 milimetrov, ter 1.420 milimetrov, medosna razdalja pa znaša 2.670 milimetrov.

Zahvaljujoč večjim dimenzijam je tudi v notranjosti bolj prostoren, prtljažnik pa sedaj ponuja impresivnih 430 litrov prostora za prtljago. Samo vozniško okolje je skoraj identično seriji 1 na katerem je avtomobil tudi baziran, kar pa ni nič slabega saj tako prejme moderen dizajn in vse tehnološke novosti iz BMW portfelja.

To vključuje 10.25 palčni centralni zaslon na dotik, kar 9.2 palčni head-up zaslon in sedaj že poznane digitalne merilnike.

Tako kot večja serija 3 bo tudi v seriji 2 Gran Coupe možno izbrati BMW digitalnega osebnega asistenta, ki bo na vaš ukaz ‘Hey BMW’ izvrševal različne naloge in vas morda tudi kaj novega naučil o vašem novem avtomobilu, ali morda le spomnil, da prihaja čas za redni servis.

Podobno kot vse ostalo bodo tudi pogonski sklopi praktično identični, kot pri novi seriji 1. Vstopni model ob izidu bo 218i, ki bo iz 1.5 litrskega trivaljnika iztisnil 140 konjskih moči, dizle pa bo predstavljal že poznani 2.0 litrski štirivaljnik z različnim razponom moči. Najbolj priljubljena bo zagotovo  različica 220d, ki bo ponujala zajetnih 190 konjskih moči.

Vrh ponudbe bo tudi tukaj predstavljala različica M235i xDrive, ki jo poganja 2.0 litrski bencinski štirivaljnik s preko 300 konjskimi močmi in 450 Nm navora. To bo v kombinaciji z osem stopenjskim avtomatskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom dovolj za pospešek do stotice v manj kot petih sekundah, končna hitrost pa se bo tudi tukaj ustavila pri 250 kilometrih na uro.

Cene za Slovenijo zaenkrat še niso znane. Avtomobil bo zagotovo nekaj tisočakov dražji od serije 1, zagotovo pa vam bomo točne številke razkrili takoj, ko jih izvemo.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code