Kjer so zmagovalci, so seveda tudi poraženci, zato vam bomo morda nekoliko težje predstavili tudi pet avtomobilov z najslabšimi ocenami.

Preden začnemo s tematiko moramo poudariti, da slabih avtomobilov dejansko ni več, kar se vidi tudi v ocenah. Če je najnižja skupna ocena letošnjega leta še vedno skoraj 7, oziroma natančneje 6.9, to pomeni, da gre navkljub seznamu petih najslabših, še vedno za povsem solidne avtomobile, ki pa ne izstopajo preveč iz povprečja. Za razliko od najboljših petih pa pri najslabših še vedno ne more ena zelo nizka ocena toliko vplivati na končno oceno, da bi zaradi nje skupno pristal na zadnjem mestu, zato pri teh avtomobilih (in motorjih) menimo, da bi se lahko proizvajalci vseeno lahko bolj potrudili.

Katerih pet avtomobilov nas je tokrat pustilo najbolj ravnodušne? Pa poglejmo:



5. MESTO

BMW F850GS Adventure: OCENA 8,3

Vseskozi govorimo o avtomobilih, a že prvi na seznamu je motor? Kaj hočemo, med testnimi poraženci sta se tokrat znašla tudi kar dva motorja, ki sta tudi sicer praktično identična. BMW F850GS Adventure, sicer živi v senci velikega brata R1250 GS Adventure, a to ne pomeni, da je veliko slabši. Je namreč ultimativni srednjerazredni potovalni in hkrati tudi terenski enduro motocikel, ki pa ga konkretno tepe le previsoka cena. Ta se z dodajanjem opreme lahko približa 20 tisočakom, kar je v zelo konkurenčnem segmentu enostavno preveč. Vseeno je mali GS v najbolje opremljeni različici zelo zanimiv, cenili pa ga bodo predvsem poznavalci in res zahtevni vozniki, ki bodo prepoznali nekatere prednosti manjšega motocikla v primerjavi z večjim bratom.

4. mesto

BMW F850GS: OCENA 8,1

Ne ne gre za napako, zopet gre za praktično enak motocikel le, da slednjemu manjka paket Adventure, ki motociklu doda veliko uporabnih ‘bombončkov’ in tako ponuja ravno tisto nekaj več, da si je prislužil nekoliko boljšo oceno. Tako kot pri zgornjem, je tudi tukaj problem previsoka cena, poleg tega pa ima običajni F850GS še 8 litrov manjšo posodo za gorivo, kar se na daljših vožnjah še kako pozna. Še vedno gre sicer za vrhunski izdelek z rok oddelka BMW Motorrad, le želeti si ga moraš toliko bolj, saj bo treba kar globoko seči v žep.

3. mesto

Suzuki Vitara: OCENA 7,8

Da, v tem letu smo testirali tudi dva Suzukija in eden izmed njiju se je znašel na tretjem najslabšem mestu izmed vseh testiranih vozil. Morda bo ravno zato še toliko bolj nerazumljivo, ko vam bom rekel, da je Vitara odličen avtomobil. Je iskren, igriv in terensko zelo sposoben, poleg tega pa ga lahko dobimo po zelo ugodni ceni. Kje se zalomi? Notranjost je prav po japonsko polna trde plastike, zaradi nenavadnega sedalnega položaja pa trpi tudi ergonomija in splošno počutje v avtomobilu. V kolikor se za te stvari ne zmenite preveč ali ste manjše rasti (manj težav s sedalnim položajem) in obenem kupujete novega manjšega SUV-a, sem prvi, ki bi vam priporočal Suzuki Vitaro.

2. mesto

BMW 118D M Sport: OCENA 7,4

BMW s slabšo oceno kot Suzuki Vitara? BMW serije 1 nas vsaj na zimskem kompletu (pre)ozkih pnevmatik, dinamično ni presenetil, bolje rečeno nas je celo razočaral. Gre sicer za ergonomsko odličen avtomobil, ki v notranjosti ponuja vse kar ponuja večja serija 3. Od nje ima še celo boljše športne sedeže, zelo majhno porabo, vzmetenje pa izjemno lepo blaži vse nepravilnosti v asfaltni površini. Zamerimo mu le to, da ob prehodu na prednji pogon ni obdržal tistega ‘fun factorja’, ki je bil značilen za prejšnji generaciji serije 1. Dajmo BMW, tudi prednji pogon se lahko pelje zabavno! Nekoliko nas je presenetilo tudi dejstvo, da je nova serija 1 precej težja in dražja od prejšnje, kar pa naj bi rešil ravno prehod na prednji pogon -> manj teže in cenejša izdelava. Kje se je torej zalomilo?

1. mesto

Mini Countryman SE: OCENA 6,9

In prišli smo do ‘zmagovalca’ naših poražencev. Kaj nas je pri hibridnem Countrymanu toliko zmotilo? Predvsem to, da se je lotil elektrifikacije na napačen način in tako prišel do rezultata, ki jo zelo težko sploh upraviči. Poraba je enostavno prevelika, električni doseg je (pre)majhen, (pre)velika pa je tudi cena. Kot sem že v članku zapisal: Mini Countryman SE je bipolaren. Dobre stvari so tiste, ki so tipične za minije, slabe pa so predvsem tiste, povezane z elektrifikacijo.

S tem sem mislil predvsem vozne lastnosti in videz, tako notranjosti kot zunanjosti. Te so tipične za avtomobile znamke MINI in to nam je všeč. Pelje se prepričljivo, notranjost pa ima tak retro pridih, ki se ne sklada nujno s sodobno elektrifikacijo. V kolikor imate željo po Countrymanu vseeno priporočamo dizelsko ali bencinsko različico, če si še vedno želite hibrida pa naj povemo, da je MINI že predstavil posodobljenega hibridnega Countrymana, ki obljublja mnogo večji električni doseg. Se bomo takrat končno pobotali?

Fotograf: Luka Janežič, Miloš Milač

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code