Veliko se govori o najnovejši iteraciji modela ALPINA B7 - o dodelanem BMW-ju serije 7, ki je bil predelan pri podjetju ALPINA. Namenjen le eliti s ceno dobrih 150 tisoč evrov je brez dvoma omembe vreden avtomobil. Kaj pa, če bi vam rekli, da je nova ALPINA B7, ki je vseeno izjemno impresiven primerek, le 'slab' približek starejši sestri iz osemdesetih?

Enthusiast Auto Group vam predstavlja ALPINA B7 Turbo/3 iz leta 1987. Medtem ko aktualen B7 za osnovo logično uporablja BMW serijo 7, nostalgični primerek na slikah temelji na E28 535i – konvencijo o poimenovanju B7/3 podeduje od svojega pogonskega agregata, ki je po naključju poimenovan ALPINA B7/3. Prilagojena in prisilno polnjena različica standardnega vrstnega šetsvaljnika M30 535i deluje sinhrono s petstopenjskim ročnim menjalnikom, kar naredi ta primerek izjemno dragocen – na svetu namreč obstajajo le štirje dokumentirani primerki z ročnim menjalnikom.

Poigrate se lahko s skoraj 320 »konjskimi močmi« in 520 Nm navora. Številke so za svoj čas impresivne, ALPINA pa je na podlagi njih model tržila kot »najhitrejšo limuzino na svetu«. S pospeškom do 100 kilometrov na uro v zgolj šestih sekundah pa brez problema verjamem njihovi tezi. Tehtnica pokaže približno 1600 kilogramov, kar pomeni, da sama po sebi ni ravno težka – še posebej po sodobnih standardih. Avtomobil je prvotno (predenj so ga v roke dobili Enthusiast Auto Group) prišel iz Japonske, kjer je kupca stal približno 130000 evrov, od tega kar 10% predstavlja le visokokakovostno nemško izdelano ozvočenje SK Audio Option!

Notranjost krasijo dodatni unikatni detajli – platneni sedeži okrašeni z zelenimi in modrimi črtami, ki predstavljajo barve ALPINA automobiles. V središču imate klasično prestavno ročico ALPINA z lesenim pokrovom, volan ALPINA in števec specifično izdelan za ALPINA modele, tako da nikoli ne pozabite v kakšnem avtomobilu sedite.

Kot pri večini starodobnih avtomobilov ALPINA se mora tudi zunanjost ujemati s to nostalgično ter neminljivo notranjostjo, zato je ALPINA B7/3 Turbo dobil edinstvene zunanje stilske preobrazbe, da je videti tako poseben, kot v resnici tudi je. Izstopajo, na ‘kožo’ mu pisana dvajsetkraka agresivna 17-palčna platišča, katera ponosno nosijo pnevmatike Michelin Pilot Sport, ki samozavestno zagotovijo prenos surove moči na bitumen. Nos mu krasi edinstven ALPINA sprednji spojler, ki pripomore k boljšemu oprijemu prednjega dela avtomobila. Zaradi edinstvenega minimalističnega spojlerja na zadku vozila pa je avtomobil videti nekoliko ekskluzivnejše in morda mu celo nudi nekaj “downforca”, hkrati pa vas zagotovo uspe ločiti od ostalih E28 na cesti.

Pri EAG avto cenijo na 199990 ameriških dolarjev (približno 170 tisoč evrov), kar je na prvi pogled v vakuumu ogromno denarja. Za tak denar bi lahko kupili aktualnega Porsche 992 Turbo S. Ampak le-tega lahko tudi vsak drug, ki je zmožen razpolagati z dvesto tisočaki. Ta cena vam daje možnost posegati po enem najunikatnejših ter najlepših primerkov, katerim cena iz dneva v dan raste v nebo. Kot eden od le štirih obstoječih primerkov se ta avto hitro približuje coni neprecenljivega. Ta primer ALPINA definitivno stoji prestolu znamke in brez kompromisa razpolaga s pridevnikom neprimerljiv.

Enthusiast Auto Group sicer razpolaga z ogromno zbirko unikatnih ter na tak ali drugačen način edinstvenih vozil; v svojem arsenalu zanimivih bimmerjev hranijo tudi skoraj nov BMW 1M Coupe (2011), ikono motošporta BMW M1 (1981), več odlično ohranjenih primerekov BMW Z1 Roadster (1991) ter BMW 850CSi, zgodovinski dragulj BMW 2002tii (1973) ter mnoge druge. So pravi raj za oboževalce bavarskega proizvajalca vozil, ter tudi ostalih, ki znajo ceniti kvaliteto ter neponovljiv del zgodovine.

BMW ALPINA B7 Turbo/3 pa je še en dokaz, da starejša vozila ponujajo nekaj česar nam sodobni M avtomobili preprosto ne morejo zagotoviti – občutek srca in duše avtomobila prek mehanskih komponent, ki nam omogočajo, da začutimo tisti pravi surov užitek v vožnji.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code