BMW Group je naznanil, da so k sebi dobili novo vodjo oblikovanja. To bo postal 44-letni Slovak Jozef Kaban, ki je bil do sedaj zaposlen pri Volkswagen Group.

Jozef Kaban bo tako nadomestil dosedanjo vodjo dizajna Karima Habiba, ki je nedavno zapustil bavarsko podjetje.

Po različnih položajih pri Volkswagen Group se tako Kaban sedaj pridružuje podjetju BMW Group. Kaban je bil v letu 2006 vodja zunanjosti za znamko Audi, v začetku leta 2008 pa je napredoval v vodjo oblikovanja pri Škodi. Na tem položaju je vstal vse do nedavne odločitve, da se priključi znamki BMW. A nekaj je gotovo; iz znamke Škoda je kot vodja oblikovanja naredil velik uspeh in čudovite avtomobile. Bo to storil tudi z znamko BMW?

bmw-new-skoda-designer-jozef-kaban (20)

Kot diplomant na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Bratislavi na Slovaškem je bil Kaban določen, da nariše zunanjost dveh zelo različnih vozil. Gre za najdražje vozilo podjetja Volkswagen Group (pred Chironom) in enega najcenejših modelov. Narisal je torej Bugatti Veyrona EB16.4 in malega VW Lupa ter Seat Aroso. Med zadnjimi deli pri Škodi so pod njegovo “taktirko” nastali modeli kot so Superb, Kodiaq in nova Octavia. Vsa vozila vsekakor vzbujajo privlačnost.

Predhodnik, Karim Habib, ki je funkcijo vodje oblikovanja vodil od leta 2012 je podjetje zapustil brez javne obrazložitve. “Mi seveda spoštujemo odločitev Karima Habiba in mu želimo uspeh na novem delovnem mestu,” je odhod komentiral vrhovni vodja oblikovanja pri BMW Group, Adrian van Hooydonk.

bmw-new-skoda-designer-jozef-kaban (10)

Kljub manjšemu pretresu v podjetju se delo nadaljuje. Za vodjo oblikovanja BMW M in BMW i divizije je bil povišan 41-letni Domogoj Dukec. Slednji je pri BMW Group že od leta 2010, zadolžen pa je bil za zunanji izgled znamke BMW, v zadnjem času pa predvsem za oblikovanje BMW i modelov.

Kaban in Dukec bosta delovala pod vodstvom direktorja Adriana van Hooydonka. “Veselim se že okrepitve oblikovalske zasedbe pri BMW Group. Oba, Jozef Kaban in Domagoj Dukec s seboj prinašata veliko znanja in izkušenj, talent ter vizijo, ki jo pri znamki BMW potrebujemo za prihodnost,” je še povedal Adrian van Hooydonk.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code