Predstavili so ga v osrčju prestižne Pebble Beach lokacije na Monterey tednu avtomobilov v Kaliforniji. Na videz sicer izgleda kot že znani Mercedes-Maybach 6 koncept v drugi barvi, ki je bil predstavljen lansko leto, a v sebi skriva precej več.
Kljub temu, da 5,7-metrski kabriolet, ki v širino meri 2,1-metra, nudi prostor le za dva potnika. Prekomerna razmerja se skrivajo tudi v sprednjih žarometih, ki pri tako veliki karoseriji predstavljajo le ”črto”, velika sprednja maska s 25 letvicami pa predstavlja nov oblikovalski jezik znamke Mercedes-Maybach, ki bo kmalu viden tudi v prihajajočih modelih.
Poganja ga električni pogonski sklop, ki razvije 738 ”konjev”. Mercedes-Maybach trdi, da je z enim polnjenjem možno prevoziti približno 320 kilometrov, sistem hitrega polnjenja pa lahko zagotovi dosega do 100 kilometrov v petih minutah. Pogonski sklop sicer združujejo štirje elektro motorji, vsak poganja svoje kolo, to pa omogoča tudi izjemen nadzor nad razporeditvijo navora in razumljivo, napreden štirikolesni pogon. Do stotice pospeši v manj kot štirih sekundah, pospešuje pa vse do elektronsko omejenih 250 kilometrov na uro.
Odet v navtično modro barvo in opremljen s 24-palčnimi aluminijastimi platišči s 26 kraki in poudarki v rožnato zlati barvi bo brez dvoma ujel poglede mimoidočih. Ekstravaganca se nadaljuje tudi v notranjosti, najprej opazimo dvo-kraki volanski obroč, ”futuristčno” ambientalno osvetlitev, kvalitetno belo usnje, ki je smernice črpalo iz Chesterfield izdelkov in lesenim dnom z okrasnimi letvicami iz aluminija. Merilniki so digitalni, vključujejo pa analogne kazalce, ki jih Daimler ponosno označuje z besedo ”hyperanalog”.
Koncept ima seveda zelo dolg ”pokrov motorja”, a pod njim ne bomo našli elektro-motorjev, ta prostor so inženirji namreč izkorstili za prevoz prtljage; prestižnega kovčka, dva dežnika in celo pribor za piknik (čeprav bi glede na zunanje mere sicer pričakovali več prostora). S tem konceptom so želeli še bolj ”utrditi” položaj na trgu, saj so pokazali, da jih zanima skrb za okolje z alternativnimi pogonskimi sklopi. Čeprav je zelo malo verjetno, da se bosta kdajkoli znašla na trgu, smo prepričani, da bomo vsaj nekaj oblikovalskih potez videli v novih modelih znamke.