Kitajska kontroverzna scena prodaje vozil; to je na kratko opisano stanje, s katerim se soočajo kitajski kupci tujih znamk kot so BMW, Mercedes-Benz, Audi in drugi. Še pred kratkim je kitajski trg vozil deloval tako, da so kupci morali odšteti, za nam domače znamke, nekajkratno vsoto evropske cene, brez utemeljenega razloga. Oblasti so zaznale, da […]

Kitajska kontroverzna scena prodaje vozil; to je na kratko opisano stanje, s katerim se soočajo kitajski kupci tujih znamk kot so BMW, Mercedes-Benz, Audi in drugi. Še pred kratkim je kitajski trg vozil deloval tako, da so kupci morali odšteti, za nam domače znamke, nekajkratno vsoto evropske cene, brez utemeljenega razloga.

Oblasti so zaznale, da je takšno pretiravanje že na meji dobrega okusa, zato so se pričeli poglabljati v prakso, ki jo je izvajalo kar nekaj proizvajalcev vozil. Posledično jih je kar nekaj dobilo kazni, da bi jih delno prisilili v bolj pošteno igro. Zaradi takšnega dogajanja na trgu so kupci iskali alternative za bolj dostopne cene. Kaj je prva ideja vsakega kupca? Uvoz seveda. Črni trg je raj za ljudi, ki si drznejo kršiti zakon. Vozila so kupovali v ZDA in jih poslali čez lužo v svojo domovino, ter posledično plačali veliko manj, kot če bi bilo to storjeno legalno na Kitajskem. Nekateri so uvoz spremenili celo v biznis, kar je nedavno sprožilo tudi nekaj FBI preiskav.

bmw-china2

Sedaj pa se je Kitajska odločila nekoliko spremeniti razmišlanje o vzporednem uvozu. Po spremenjenih zakonih je sedaj od konca avgusta uvažanje dovoljeno. Proizvajalci so pričeli z znižanjem cen, da bi kompenzirali izgube zaradi legalizacije. Še posebej za BMW je prilagajanje spremenjenemu trgu zelo pomembno, saj želijo doseči magično število prodanih vozil letos: 2 milijona na Kitajskem. Posledično so zaradi tega pri nekaterih prodajalcih cene vozil, kot je BMW X5 znižane tudi za 30 %.

Problemi za BMW pa se ne končajo tukaj. Kitajska vlada namreč načrtuje prosto licenciranje prodajalcev. To pomeni, da bo lahko kdorkoli prodajal BMW vozila. Tukaj nastane več konkurence in, če vračunamo neodobrene BMW prodajalce, ki bodo prodajali uvožena vozila, bodo uradni prodajalci prisiljeni v še večje znižanje cen. Vseeno pa ni vse tako negativno, več uvoženih BMW vozil bo za uradne serviserje pomenilo več prometa.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code