BMW vozila dandanes niso poceni, sploh ko govorimo o legendarnih klasikah. Za nova vozila se cena v Sloveniji lahko vzpne vse do 240 tisočakov, a komur to ni dovolj naj si ogleda to zanimivo in nadvse drago vozilo.

Gre za BMW M1 iz leta 1980, ki velja za prvi BMW M avtomobil, prav tako pa je prvi in edini BMW superšportnik v zgodovini. Da je avtomobil zares vrhunski navajajo dejstva, da ga je pomagal izdelati italijanski Lamborghini, za dizajn pa je bil zaslužen Giorgetto Giugiaro.

BMW je v vseh teh letih izdelal le 453 primerkov tega superšportnika, zaradi tega pa so si ta vozila tekom leto priborila zelo visoko ceno med zbiratelji. Avtomobil, ki ga lahko vidite na fotografijah ima prevoženih le 13.584 kilometrov in je po slikah sodeč v brezhibnem stanju in prav zato nase še dodatno kar veže poglede. Pa vendar, se vam ne zdi cena 640.000 evrov nekoliko pretirana?

1980-bmw-m1 (5)

Dražbeno podjetje RM Sotheby je pred slabim letom v Pebble Beach prodal podoben primerek za 496.000 evrov, omenjeni primerek pa je imel na števcu še manj prevoženih kilometrov. Še en primerek se je skoraj prodal leta 2015, na števcu je imel le 628 kilometrov, zastavljena cena pa je bila 733.000 evrov.

Očitno so cene za BMW M1 postavljene zares visoko, pa vendar se najdejo kupci, ki zanj namenijo toliko denarja. 640.000 evrov je torej kar visoka cena, a tudi če ga kdo kupi za takšen znesek še vedno ne bo veljal za najdražji prodan model znamke BMW. Za najdražjega v zgodovini velja BMW 507 Roadster iz poznih 50-ih let prejšnjega stoletja, ki se je prodal za okrog 2 milijona evrov.

BMW M1 je sicer fenomenalen avtomobil, ki uporablja šestvaljni bencinski motor s prostornino 3,5 litra ter močjo 274 konjskih moči ter 330 Nm navora. Bi namenili toliko denarja (če bi ga imeli)?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code