Podjetje A-Cosmos nam je končno omogočilo testirati, za nas Slovence, verjetno najzanimivejšo različico nove serije 3 in rezultati so odlični.
Zunanjost
9
Notranjost
10
Ergonomija
10
Udobje
8
Zmogljivost
8
Vozne lastnosti
9
Oprema
9
Cena
8

Kdo bi si misli, da bom kdaj izjavil kaj takega ampak tokrat je ‘skromni’ dvolitrski dizel premagal mnogo močnejšega dvolitrskega ‘bencinarja’ po imenu 330i, ki sem ga imel čast preizkusiti nedolgo tega. Zakaj? Ker po mojem mnenju ta pogonski sklop mnogo bolje pristoji karakterju novega BMW serije 3. Ta je namreč v novi generaciji odrasla. Več je udobja, tišine in kvalitetnih materialov v kabini, nekoliko manj pa tistega užitka v vožnji, ki ga je roko na srce manjkalo že pri prejšnji generaciji.

   

Morda nekoliko kontradiktorno pa vseeno lahko trdim, da se je navkljub odraslosti, večjim zunanjim (in notranjim) meram ter prej omenjeni bolj izolirani vozniški izkušnji, raven zmogljivosti vseeno povečala. Začenjši s prej omenjenim 2.0 litrskim dizelskim štirivaljnikom, ki preko odlične osem stopenjske avtomatike in bavarskega xDrive štirikolesnega pogona, uspe zelo učinkovito na asfalt spraviti vseh 190 konjskih moči in 400 Nm navora. Ta moč omogoča presenetljive zmogljivosti, saj s pospeškom do stotice opravi v manj kot 7 sekundah, končna hitrost pa znaša 233 kilometrov na uro. Avtomobil se odlično počuti tudi v zavojih kjer nas preseneti visoka raven oprijema in stabilnosti, pohvalim pa lahko tudi pasivno M Sport vzmetenje, ki odlično blaži večje nepravilnosti v asfaltni površini in obenem ponuja dovolj podpore pri hitri vožnji skozi zavoje.

“Dizelski štirivaljnik odlično pristoji novemu, bolj odraslemu karakterju novega bmw g20 serije 3 in tako predstavlja avtomobil, ki bo s svojo varčnostjo, zmogljivostjo in udobjem, kos vsem situacijam.”

Ravno pri vzmetenju sem opazil nekaj zelo zanimivega. Preizkusil sem že serijo 3 z aktivnim vzmenjem, ki pa ga testni avtomobil ni imel. Morda menite, da je to slabše pa vendar ravno tu postane zanimivo. Ob hitrejši vožnji s pasivnim vzmetenjem sem namreč opazil večjo povezanost z avtomobilom. Avtomobil sem enostavno bolj ‘čutil’ in posledično lahko tudi bolje predvideval kako se bo le ta obnašal. Posledica predvidljivosti je predvsem ta, da sem v vožnji BMW 320d enostavno bolj užival. Tudi menjalnik odlično dopolnjuje štirivaljnega dizla, saj skupaj predstavljata verjetno najbolje uigrani dvojec tega segmenta. Niti enkrat nisem začutil želje, da bi prestave preko obvolanskih prestavnih ročic izbiral sam, pa me vedno srbijo prsti. Tudi poraba, ki ob umirjeni vožnji z lahkoto pade na, ali celo pod 6,5 litra na 100 prevoženih kilometrov, je za tak pogonski sklop izjemno ugodna.

Tudi notranjosti nove serije 3 lahko pripišemo skoraj izključno samo pohvale. Ergonomija je tudi v povsem novem dizajnu armaturne plošče na izjemno visokem nivoju, vozniški položaj pa je ravno tako idealen. K temu pripomorejo odlični sedeži, ki so bili tokrat odeti v visoko kvalitetno Vernasca usnje v Cognac barvi, ki v kombinaciji s temno rjavim nelakiranim lesom pričarajo še večji občutek luksuza. Morda so pri A-Cosmos hoteli doseči ravno to, saj je cel avtomobil specificiran z mislijo na voznika pa naj bo to udobje in občutek luksuza v notranjosti ali pa to, da so poleg M Sport paketa izbrane le tiste najnujnejše stvari, ki omogočajo, da se avtomobil pelje karseda pristno. S prirastkom v dolžino, širino in medosno razdaljo je sedaj več tudi prostora v notranjosti, ki ga bodo zagotovo najbolj veseli potniki v drugi vrsti.

“Testni primerek podjetja a-cosmos ni ravno opremljen z vso možno opremo, pa vendar je vseeno odlično skonfiguriran ter ponuja vse in še več, kar bi od takega avtomobila želel. samo na ta testni avtomobil ponujajo kar 20% popusta, kar pomeni, da je lahko vaš za manj kot 55 tisočakov!

Še največji preskok je serija 3 doživela iz vidika tehnologije. Sedaj smo se že navadili novih digitalnih merilnikov, ki ponujajo zelo čist prikaz mnogih pomembnih informacij, največjo pozornost pa še vedno ‘ukrade’ ogromen sredinski zaslon na dotik visoke resolucije. Na njem se prikazuje najnovejša iteracija odličnega iDrive sistema, na katerega se je sicer potrebno navaditi. Ta je namreč popolnoma drugačen od vseh dosedanjih, ko ga enkrat osvojite, pa kmalu ne boste več mogli brez njega. Tudi asistenčni sistemi delujejo odlično, vendar znajo biti nekateri na čase precej nadležni – še dobro, da jih je mogoče izklopiti.

   

Skratka nova serija 3 predstavlja več kot opazen napredek v primerjavi s prejšnjo generacijo F30, katero je prehitela v prav vseh pogledih. Z velikim veseljem lahko potrdim, da je pri nas Slovencih verjetno najbolj priljubljena različica 320d verjetno celo najboljša izbira v celotnem portfelju nove serije 3. Morda nekoliko zmoti samo cena, ki za novega BMW 320d xDrive s to opremo znaša krepko preko 68 tisočakov. Seveda imamo za vas rešitev! Točno tega testnega lahko za skoraj 14 tisočakov manj dobite pri podjetju A-Cosmos, kar se splača premisliti! V kolikor še niste povsem prepričani vas povabim, da se oglasite v njihovem salonu na Celovški cesti 182 in se prepričajte tako v odličnosti nove serije 3, kot tudi v profesionalnosti njihovih storitev, saj vam bodo z veseljem svetovali in odgovorili na vsa vaša vprašanja o vozilih BMW.

Specifikacije

Motor
Valji/ventili
4/16
Delovna prostornina
1995 ccm
Hod/vrtina bata v mm
90/84
Nazivna moč v kW
140 kW
Nazivna moč v KM
190 KM
Maks. navor
400 Nm
Kompresijsko razmerje
16,5:1
Največja hitrost
233 km/h
Pospešek
6,9 od 0-100 km/h
Masa praznega vozila
1540 kg
Kolesa
Dimenzije spredaj
225/40 R19
Dimenzije zadaj
255/35 R19
Poraba goriva
Mestna
5,5 l/100 km
Vožnja izven mesta
4,4 l/100 km
Kombinirana
4,8 l/100 km
Emisije CO2
125 g/km
Posoda za gorivo
cca. 50 l
Mere
Dolžina
4.709 mm
Širina
1.827 mm
Višina
1.442 mm
Medosna razdalja
2.851 mm
Cena
Osnovna cena
46.500 €
Cena testnega
68.623 €
+ Pokaži več
- Skrij

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code